۷ سال پیش

امکان تغییر تاریخ اعزام فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به سربازی
اطلاعات بیشتر

 

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: فارغ التحصیلان دانشگاهی دارای برگ آماده به خدمت، می توانند تاریخ اعزام خود را به تیرماه تغییر دهند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش سرویس انتظامی ایسنا، سرهنگ رحمان علیدوست در این باره افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با نیروهای مسلح و ایجاد ظرفیت آموزشی محدود برای اعزام تیرماه سال جاری ، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی با مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور و آبان ماه 95 می باشند، در صورت تمایل به اعزام زودتر از موعد، از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس +10) اقدام نمایند .
وی در ادامه افزود: درخواست تعجیل تاریخ اعزام فقط مختص به اعزام اول تیرماه بوده و متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق دفاتر مذکور ثبت و سازمان وظیفه عمومی نیز در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به درخواست آنها اقدام می کند.
براساس گزارش سایت پلیس، سامانه خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) تا 17خردادماه آماده پذیرش درخواست های مشمولان بوده و به علت محدودیت ظرفیت ،درخواست هایی که زودتر ثبت شده اند در اولویت رسیدگی قرار دارند .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=607306
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد