• ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

امکان پرداخت جریمه سربازی با وام بانکی

امکان پرداخت جریمه سربازی با وام بانکی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تشریح شرایط قسط‌بندی پرداخت مبلغ جریمه ریالی سربازی از فراهم شدن امکان دریافت وام بانکی برای پرداخت مبلغ جریمه خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، ابراهیم کریمی اظهار کرد: متقاضیان برای بهره‌مندی از جریمه ریالی سربازی با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ ‌باید درخواست خود را ثبت کرده و به عبارتی ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.
وی با بیان این‌که از حدود یک هفته پیش ثبت‌نام این افراد آغاز شده، افزود: یکی از تسهیلاتی که در سال جدید برای این دسته از افراد پیش‌بینی شده امکان پرداخت جریمه ریالی به صورت اقساطی است و این افراد پس از ثبت‌نام در صورتی که واجد شرایط بهره‌مندی از معافیت با جریمه ریالی تشخیص داده شوند به آنان اطلاع داده شده و می‌توانند به دو شکل جریمه خود را پرداخت کنند که یکی به صورت نقدی است و در سال گذشته نیز اجرا شد و دیگری به صورت اقساطی.
کریمی در توضیح بیشتر درباره نحوه پرداخت اقساطی جریمه ریالی سربازی عنوان کرد: واجدین شرایط که قصد پرداخت جریمه به صورت قسطی را دارند ابتدا ‌باید یک سوم مبلغ جریمه را پرداخت کرده و بقیه آن را طی چندین قسط تا پایان سال پرداخت کنند و پس از آن کارت معافیت برایشان صادر خواهد شد.

وام بانکی برای جریمه ریالی سربازی
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره آن دسته از مشمولانی که امکان پرداخت تمام مبلغ در طول یک سال را نیز ندارند، خاطرنشان کرد: برای این افراد یک تسهیلات دیگر نیز در نظر گرفته شده و آن دریافت وام از بانک‌هاست که آنها می‌توانند پس از اخذ تائیدیه واجد شرایط بودن برای بهره‌مندی از جریمه ریالی سربازی، نسبت به دریافت وام از بانک اقدام کنند.
کریمی ادامه داد: پس از راستی‌آزمایی و تائید شرایط فرد برای بهره‌مندی از جریمه ریالی سربازی فرمی به این افراد داده می‌شود و آنها برای دریافت وام به یکی از بانک‌ها معرفی می‌شوند که البته دریافت وام نیز شرایط بانکی را دارد و ‌باید آنان دارای این شرایط برای دریافت وام باشند.
به گفته وی، برای پرداخت جریمه ریالی با وام، ممکن است محدودیت‌هایی در تعداد وام‌های ارائه شده وجود داشته باشد. از این‌رو اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده باشند

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=604192
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد