۷ سال پیش

انتشار کارنامه داوطلبان مردود آزمون دکترای دانشگاه آزاد
اطلاعات بیشتر

کارنامه داوطلبان مردود آزمون دکترای دانشگاه آزاد فردا منتشر می‌شود

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


کارنامه آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای حضور در مصاحبه علمی نشدند از فردا دوشنبه بر روی سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، باتوجه به اعلام نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی، کارنامه آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کتبی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای حضور در مصاحبه علمی نشدند از فردا دوشنبه 10 خرداد ماه بر روی سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.com قرار می‌گیرد و داوطلبان با وارد کردن مشخصات آزمونی می‌توانند کارنامه خود را دریافت کنند.
همچنین آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دعوت به مصاحبه علمی شده‌اند نیز با توجه به اینکه قبولی نهایی آنان بر اساس 75درصد نمره کتبی به همراه 25درصد مصاحبه علمی بعد از برگزاری جلسات مصاحبه ، محاسبه و مشخص می‌شود لذا کارنامه داوطلبان دعوت به مصاحبه پس از انجام مصاحبه علمی و محاسبه نمره کل در نیمه دوم شهریور ماه منتشر می‌شود.
پذیرفته شدگان نهایی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد بر اساس نمره کسب شده، موظف هستند دروسی را به عنوان جبرانی در ابتدای دوره دکتری تخصصی بگذرانند که این موضوع هنگام اعلام نتایج نهایی به اطلاع پذیرفته شدگان می‌رسد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=604952
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد