۷ سال پیش

ایجاد اشتغال برای ۱۹۵ مددجوی کمیته امداد ماکو
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

فرماندار ماکو از ایجاد اشتغال برای ۱۹۵ مددجوی کمیته امداد ماکو طی سال گذشته خبر داد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


شاهین علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد ماکو خبر داد و اظهار داشت: به منظور توانمندسازی مددجویان کمیته امداد برای آنها ایجاد شغل می‌شود.
وی با بیان اینکه با بیان اینکه سال گذشته برای ۱۹۵ نفر از مددجویان کمیته امداد ماکو ایجاد اشتغال شده است، تصریح کرد: این افراد پس از فراگیری مهارت فنی و حرفه‌ای طرح‌های خود را ارائه داده و با دریاف تسهیلات ایجاد اشتغال کرده‌اند.
فرماندار ماکو با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امسال نیز مورد تاکید و توجه قرار دارد، اذعان داشت: سال گذشته برای ایجاد اشتغال این تعداد از مددجویان ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافته است.
این مسؤول با بیان اینکه مددجویان با فراگیری مهارت فنی و حرفه‌ای می‌توانند صاحب شغل شوند، اعلام کرد: طرح‌هایی که از سوی مددجویان ارائه می‌شود باید دارای توجیه اقتصادی باشند تا برای آنها تسهیلات تخصیص یابد.
علیزاده با بیان اینکه این تسهیلات با بازپرداخت ۴ درصد واگذار می‌شود، ادامه داد: تا زمانی که مددجویان به خودکفایی نرسند کمیته امداد شهرستان ماکو حمایت‌های خود را از مددجویان انجام می‌دهد.
فرماندار ماکو با بیان اینکه عمده زمینه‌های اشتغال در زمینه دامداری، خیاطی، طرح‌های کشاورزی و … هستند، اظهار داشت: در راستای ارائه آموزشهای فنی و حرفه‌ای با اداره فنی و حرفه‌ای تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است تا به مددجویانی که توانایی توانمند شدن را دارند مهارت آموزی کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=612732
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد