• ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد تعاونی های چند منظوره با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی بازنشستگان

ایجاد تعاونی های چند منظوره با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی بازنشستگان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استفاده از توان، تجربیات و تخصص بازنشستگان برای ایجاد فرصت های شغلی

جهت ورود به صفحه اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک نمایید


خبر 3 تیر 97: ایجاد تعاونی های چند منظوره با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه اندازی تعاونی های چند منظوره با هدف ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده در نشست هم اندیشی با کانون های بازنشستگی استان گلستان، با اشاره به تلاش برای راه اندازی تعاونی های چند منظوره با هدف ایجاد کار آفرینی و اشتغال زایی برای بازنشستگان گفت: با ایجاد این تعاونی ها این امکان و فرصت برای بازنشستگان جهت حضور آنان در عرصه های اجتماعی و اقتصادی فراهم می شود تا از توان، تجربیات و تخصص خود برای ایجاد فرصت شغلی در کشور، استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بازنشستگان کارآفرین مورد توجه ویژه صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارد، افزود: با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به دنبال گرفتن تسهیلات مناسب برای بازنشستگان کشوری کارآفرین هستیم تا با این کار علاوه بر کمک به بازشسته تحت پوشش، به ایجاد اشتغال فرزندان آنان در کشور کمک کنیم که به محض حصول نتیجه، متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه بیان کرد: قطعا از مدیران ارشد رسانه ملی همچون گذشته که از صندوق بازنشستگی کشوری حمایت کردند، در این دوره نیز با توجه به مسائل بازنشستگان انتظار می رود در تولید برنامه مشارکتی برای این قشر فرهیخته که رشد، بالندگی و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون تلاش های شبانه روزی آنها بوده، مساعدت بیشتری کنند تا از این طریق، بخشی از خواسته ها و نیاز بازنشستگان مطرح شود. همچنین رسانه ملی می تواند در راستای همبستگی اجتماعی و نشاط و شادمانی کشور، نقش موثری را ایفا کند.

تقی زاده در ادامه با اعلام اینکه کانون ها باید با پویایی در دوره بازنشستگی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وارد شده و اثرگذار باشند، گفت: کانون هایی که در مجموعه استان ها شکل گرفته اند حتما باید توانمند شوند تا بتوان در انجام فعالیت های مختلف صندوق، با برون سپاری نقش آفرینی کنند. کنار هم قرار گرفتن صندوق بازنشستگی کشوری و کانون های بازنشستگی و با هم اندیشی و تلاش بیشتر می توان در رسیدن به جامعه ای شاداب و بانشاط سهیم بود.

وی از کانون ها خواست که نظرات پیشنهادی خود را پیرامون مسائل مختلف بازنشستگان عزیز در زمینه های درمانی، سفرهای زیارتی و سیاحتی و قانون خدمات کشوری و ... در سطح استان ارائه کنند تا با کمک دولت و مجلس به ویژه کمیسیون اجتماعی بتوانیم در این خصوص قدم های شایانی برداریم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1004768
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد