• ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

بازنگری در میزان حق مسکن سال ۹۹ کارگران

بازنگری در میزان حق مسکن سال ۹۹ کارگران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

احتمال افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک نمایید


خبر 26 اردیبهشت 99: بازنگری در میزان حق مسکن سال 99 کارگران 

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد از احتمال افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حقوق کارگران در سالجاری خبر داد و گفت: این تصمیم نهایی نشده و تصمیم‌گیری نهایی باید در جلسه این شورا اتخاذ شود.

شکور پورحسین عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از افزایش میزان حق مسکن کارگران در سالجاری خبر داد و گفت: طبق توافقات صورت گرفته میان نمایندگان دولت، نمایندگان کارگری و نمایندگانی از کارفرمایان، مقرر شده که میزان حق مسکن کارگران در سالجاری دوباره افزایش یابد.
وی افزود: با توجه به انتقاداتی که به نحوه تعیین حقوق کارگران در شورای حقوق و دستمزد وجود دارد، بنا شده تا حقوق کارگران که اصلی‌ترین پایه چرخ تولید در کشور هستند، دوباره مورد بازنگری قرار گیرد.
عضو ناظر مجلس در شورای حقوق  و دستمزد اضافه کرد: این تصمیم برای بهبود وضع معیشتی کارگران گرفته شده که امیدواریم تا حدی بتواند شکاف موجود بین حقوق کارگران و تورم موجود را پُر کند.

پورحسین تصریح کرد:  میزان تورم و هزینه معیشتی کارگران امروز از دستمزد تعیین شده برای کارگران بیشتر است و کارگران را زیر خط فقر قرار داده که این موضوع در سال جهش تولید باعث نگرانی این قشر زحمت‌کش شده است.
وی تأکید کرد: طبق توافقات ضمنی که تاکنون بین اعضای شورای حقوق و دستمزد صورت گرفته، احتمال افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن کارگران در سالجاری وجود دارد، اما تصمیم‌گیری نهایی باید در جلسه این شورا اتخاذ شود.
عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد در پایان با اشاره به علت برگزار نشدن جلسه این شورا در چهارشنبه گذشته، خاطرنشان کرد: قرار بود نشست این شورا در روز چهارشنبه گذشته برای بحث درباره افزایش حق مسکن کارگران تشکیل شود، اما به دلیل تغییر وزیر صنعت، این جلسه به هفته آینده موکول شده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1836171
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد