• ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
  • 1k نظر «نمایش»

بخشنامه ای در مورد استخدام آموزش دهندگان نهضت ابلاغ نشده است

بخشنامه ای در مورد استخدام آموزش دهندگان نهضت ابلاغ نشده است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۲۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لزوم شرکت آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در آزمون ورودی

جهت ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید


خبر 18 دی 97: بخشنامه ای در مورد استخدام آموزش دهندگان نهضت ابلاغ نشده است

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد می گوید هنوز بخشنامه ای در مورد آخرین مصوبه مجلس شورای اسلامی مربوط به استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی به استانها اعلام نشده است.

سیدحمدالله خواهش نیک در گفت و گوی تلویزیونی شبکه استانی دنا، اظهار کرد: براساس جزئیات مصوبه مجلس، آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در یک آزمونی شرکت و در صورت کسب نمره قبولی دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان را طی می کنند و پس از آن ساماندهی می شود.

خواهش نیک گفت: از تیرماه امسال ودر 2مرحله به آموزش دهندگان اعلام تا نسبت به ویرایش تکمیل اطلاعات خود در سامانه سوادآموزی اقدام کنند.

او گفت: ویرایش اطلاعات مربوط به تمامی آموزش دهندگانی از سال1379تا1396ومصوبه مجلس شورای اسلامی مربوط به آموزش دهندگان وسوابق قبل از 92می باشد.

خواهش نیک با اشاره به اینکه مسئولان سازمان نهضت سوادآموزی پیگیری لازم را انجام دادند گفت: هرگونه اطلاعیه به محض اعلام از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور سریعاً به اطلاع آموزش دهندگان می رسد.

بر اساس مصوبه مجلس افرادی که از سال 1379 به‌صورت حق‌التدریس با نهضت سوادآموزی به‌صورت آموزشیار همکاری داشته‌اند، ولی همکاری آنها مستمر نبوده است، با روش زیر استخدام می‌شوند:

آنها در آزمونی با سقف نمره 100 امتیازی شرکت می‌کنند؛ برای این دسته هر سال خدمت 5 امتیاز محسوب می‌شود که سقف آن 30 امتیاز است و 70 امتیاز به آزمون وابسته است. کلیه افرادی که به نحوی مشمول بندهای قبلی این یادداشت شده‌اند، مشمول این بند خواهد بود.

به گفته معاون سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد هنوز بخشنامه ای برای برگزاری آزمون بین آموزشیاران نهضت سواد آموزی از سوی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل استانها ابلاغ نشده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1220478
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k