۸ سال پیش

برخی مسئولان توانایی حس مشکلات کارگران را ندارند
اطلاعات بیشتر

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه مسئولانی که درآمد میلیونی دارند چگونه می‌توانند کارگران را درک کنند، گفت: برخی مسئولان حتی نمی‌توانند مشکلات کارگران را حس کنند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعداز ظهر امروز در دیدار با اعضای خانه کارگر استان قزوین  اظهار داشت: نخستین بی‌تعهدی  مدیران و کارفرمایان کارخانه‌ها  به کارگران تحمیل می‌شود که رفع مشکلات این قشر نیازمند حضور و جدیت بیشتر مسئولان است.
وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات موجود در جامعه همکاری همه‌جانبه لازم و ضروری است، عنوان کرد: در حال حاضر تنها بخشی از افراد در جامعه به رفع مشکلات می‌پردازند که حضور بخضی از اقشار برای رفع مشکلات کافی نبوده و همت همگانی را می‌طلبد.
عابدینی با بیان این‌که رسیدگی به مستضعفان و افرا بی‌بضاعت  وظیفه الهی و دینی افراد محسوب می‌شود، بیان کرد: مسئولان باید رسیدگی به مستضعفان و اقشاری که با مشکلات بسیاری رو به رو هستند را به‌صورت جدی دنبال کنند و بدانند که این عمل همان ذکر الهی است.
امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که مدیریت صحیح و درست ذکر محسوب می‌شود، یادآور شد: اگر جامعه‌ای می‌خواهد به آرامش برسد نیازمند ذکر الهی است و مدیریتی که جامعه را به آرامش می‌رساند، ذکر را به‌جای آورده است.
وی اظهار کرد: متأسفانه برخی از مسئولان با نگاه سیاسی به حوزه کاری و مسئولیتی وارد می‌شوند و این نوع نگرش نه تنها مشکلات مردم را برطرف نخواهد کرد بلکه در برخی از موارد بر مشکلاتشان می‌افزاید.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین حضور فعال مدیران حکومتی و سیاسی، نمایندگان مجلس، روحانیت و دانشگاهیان را برای رفع مشکلات کشور لازم و ضروری دانست و تأکید کرد: رفع مشکلات کشور همت عمومی می‌طلبد و نباید تنها با حضور قسمتی از جامعه در این میدان انتظار رفع مشکلات را داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه مسئولانی که درآمد میلیونی دارند چگونه می‌توانند کارگران را درک کرده و مشکلات آن‌ها را برطرف کنند، عنوان کرد: مسئولان حتی نمی‌توانند مشکلات کارگران را حس کنند چراکه فاصله‌ای که بین برخی از مدیران حکومتی با کارگران به وجود می‌آید، مشکل‌ساز شده است.
عابدینی اعتماد و ارتباط با مردم و مشورت با آن‌ها را از عوامل موفقیت دانست و افزود: انسان وقتی از مردم فاصله بگیرد عقلش کور می‌شود و زیستن با مردم موجب افزایش شعور می‌شود و ضروری است مسئولان با مردم ارتباط بیشتری داشته باشند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584239
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد