۷ سال پیش

بررسی برخورد سلیقه ای در اجرای قانون تعیین تکلیف استخدام نهضت سوادآموزی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

برای استخدام نیروهای آموزش دهنده نهضت سوادآموزی مصوبه‌ای صادر نشده است.

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک کنید


لزوم پاسخگویی دانش‌ آشتیانی درخصوص اجرایی نشدن قانون تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی به مجلس
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه در اجرای قانون تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی به صورت سلیقه‌ای برخورد شده، از فراخوانده شدن وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی در این خصوص خبر داد.
لزوم پاسخگویی دانش‌آشتیانی درخصوص اجرایی نشدن قانون تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی به مجلس

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از برخورد سلیقه‌ای وزارت آموزش و پرورش در اجرای قانون «تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی»، گفت: بر اساس این قانون آموزشیاران تجمیعی در اولویت استخدام آموزش و پرورش قرار می‌گیرند اما متاسفانه این وزارتخانه در اجرای قوانین لج می‌کند؛ درحالیکه قانون مذکور کاملا شفاف است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون مصوب مجلس شورای اسلامی پس از تایید شورای نگهبان ابلاغ شده است، اظهار کرد: باید اذعان کرد که با تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در برخی استان‌ها به صورت سلیقه‌ای ‌برخورد شده و اجرای قانون معلق است زیرا هنوز از بازنشستگان و سایر نیروها استفاده می شود در حالی که این مهم خلاف قانون است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزیر آموزش و پرورش دعوت شده در هفته آینده برای پاسخگویی به برخی از سوالات به مجلس شورای اسلامی بیاید، ادامه داد: یکی از سوالات عدم اجرای قانون تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نیروهای آموزش دهنده نهضت سوادآموزی که قبل از سال 1391 با نهضت سوادآموزی همکاری داشته اند مشمول تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی قرار می‌گیرند اما روز گذشته رییس سازمان نهضت سوادآموزی اذعان کرد که تاکنون دستور العملی برای اجرای این قانون تهیه و ابلاغ نشده ضمن آنکه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده مصوبه‌ای برای استخدام این عده دریافت نکرده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=725651
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد