۷ سال پیش

برنامه‌های اشتغالزایی مددجویان امداد اجرایی می‌شود
اطلاعات بیشتر

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اینکه «اشتغال» یکی از مهم ترین مشکلات مددجویان کمیته امداد است گفت: در این راستا برنامه‌های اشتغالزایی مددجویان امداد اجرایی در کشور می‌شود.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید منصور برقعی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان محرومان و مستضعفان را پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: کمیته امداد کشور همه تلاش خود را برای رفع مشکلات محرومان جامعه انجام می‌دهد.
وی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مشکلات این مددجویان بیکاری و عدم اشتغال است که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای رفع این مشکل تلاش می‌کند.
ایجاد اشتغال برای مددجویان از اولویت‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است
قائم‌مقام کمیته امداد کشور با اشاره به برخی فرمایشات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اظهار داشت: محرومان از پشتوانه‌های اصلی انقلاب و صاحبان انقلاب هستند و باید برای حل مشکلات آنان تلاش کرد و درزمینهٔ رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای این قشر کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند.
به گزارش تسنیم؛ قائم‌مقام کمیته امداد کشور در این آئین از زحمات ۹ ساله نجف علی انتظاری مدیرکل پیشین کمیته امداد استان سمنان تقدیر کرد و گفت: نجف علی انتظاری یک مدیر پرکار و پرتلاش و موفق است.
در این آیین که با حضور قائم‌مقام کمیته امداد کشور برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات بیش از هشت ساله نجفعلی انتظاری به عنوان مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، سید جواد رضوی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد این استان معرفی شد.
امام‌جمعه موقت سمنان، مشاور استاندار سمنان و شمار زیادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی این استان در این آیین حضور داشتند.
رضوی در این آیین با دریافت حکم مسئولیت خود که از سوی پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صادر شده است؛ از امروز رسماً به‌عنوان مدیرکل جدید این نهاد در استان سمنان منصوب شده و آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=616297
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد