• ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
  • 1k نظر «نمایش»

برگزاری آزمون استخدام نخبگان شرکت نفت منتفی شد

برگزاری آزمون استخدام نخبگان شرکت نفت منتفی شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برنامه‎ این بود که با برگزاری آزمون تعدادی از نخبگان را جذب صنعت نفت کنیم

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام شرکت نفت اینجا کلیک نمایید


خبر 15 بهمن 96: برگزاری آزمون استخدام نخبگان شرکت نفت منتفی شد

وزیر نفت از جمع‌آوری گازهای همراه در یک برنامه چهارساله خبر داد و گفت: هیچ طرحی بدون این که تکلیف گازهای همراه آن روشن شود، اجرا نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، وزیر نفت امروز (یکشنبه، ۱۵ بهمن ماه) در حاشیه نشست با اصحاب رسانه، بار دیگر به پرسش‌های آنان پاسخ گفت.

وی درباره این که چه برنامه‌ای برای کاهش میزان گازهای ارسالی به مشعل‌‌ در عسلویه و خوزستان دارید، توضیح داد: در عسلویه، وقتی یک واحد راه‌اندازی می‌شود در مرحله نخست و تا پیش از وارد مدار شدن واحدهای گوگردسازی، مقداری گازسوزی و آلودگی وجود دارد.

وی با بیان این که همه واحدهای گوگردسازی عسلویه تا سال آینده وارد مدار می‌شود، گفت: امیدواریم با وارد مدار شدن این واحدها، مقدار گازهای ارسالی به مشعل به کمترین حجم برسد. البته از منظر عملیاتی باید گاز ارسالی به مشعل وجود داشته باشد، اما مقدار آن باید به حداقل برسد.

زنگنه درباره برنامه وزارت نفت برای کاهش آلودگی مشعل‌های گازی در استان خوزستان هم اظهار کرد: هم اکنون چند طرح مهم از جمله ان جی ال ۳۱۰۰، ان جی ال ۳۲۰۰ ، ان جی ال خارک، ان‌جی‌ال پالایشگاه هنگام و بیدبلند ۲ برای جمع‌آوری گازهای همراه در حال اجراست که هزینه برخی از این طرح‌ها مانند ان جی ال ۳۱۰۰ و ۳۲۰۰ بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار و بیدبلند۲، ۳ میلیارد دلار است.

وی به فراخوان وزارت نفت برای فروش گازهای همراه نیز اشاره کرد و گفت: در آن فراخوان اعلام کردیم که حاضریم گازهای همراه را با قیمت نزدیک صفر در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

وزیر نفت با تاکید بر این که ۲ برنامه اصلی برای جمع‌آوری گازهای همراه داریم، تصریح کرد: نخست این که هیچ طرحی بدون این‌که تکلیف گازهای همراه آن روشن شود، اجرا نکنیم. دوم این که گازهای همراه در یک برنامه چهارساله جمع‌آوری شود.

زنگنه همچنین برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت را منتفی دانست و درباره جذب نخبگان در صنعت نفت هم اظهار کرد: برنامه‎ ما این بود که با برگزاری آزمون استخدامی تعدادی از نخبگان را جذب صنعت نفت کنیم که به دلیل عنوان کردن برخی از مباحث از جمله جذب بومی و غیربومی عملی نشد.

به گفته وی، با طرح مباحثی مانند بومی و غیر بومی نخبه جذب نمی‌شود.

به گزارش شانا، وزیر نفت درباره تربیت مدیران جوان هم با تاکید بر این که تربیت مدیر برای ما یک اصل است، تصریح کرد: یک مدیر نفتی علاوه بر جوان بودن باید به دانش روز نیز مجهز باشد و بداند در فضای بین‌المللی صنعت چه می‎گذرد تا متناسب با آن شرایط راهبرد تعیین کند.

زنگنه امروز در نشستی ۲ ساعته با نمایندگان اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی به پرسش بیش از ۵۵ خبرنگار داخلی و خارجی درباره مسائل صنعت نفت پاسخ داد. تولید نفت، پارس جنوبی، امضای قراردادهای نفتی، اوپک، قیمت نفت، میدان‌های مشترک و ... برخی از پرسش‌هایی بود که در نشست امروز مطرح شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=930815
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k