۷ سال پیش

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی تأمین اجتماعی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی تأمین اجتماعی برگزار می‌شود

جهت مشاهده اخبار استخدام تامین اجتماعی اینجا کلیک کنید


آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی ماده ۲۰ آیین‌نامه استخدامی به پیمانی‌، ۱۹ شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین»، نیروهای قراردادی ماده 20 آیین‌نامه استخدامی سازمان تأمین اجتماعی که حسب مجوزهای قانونی به‌صورت تمام‌وقت در تمامی سطوح شغلی با مقاطع تحصیلی دیپلم و بالاتر اشتغال به کاردارند، مشمول این آزمون خواهند بود.
این گزارش حاکی از آن است نیروهای جایگزین موقت مرخصی‌، نیروهای اضافه‌کار بگیر‌، قرارداد پاره‌وقت اعم از پزشک و غیر‌پزشک‌، نیروهای شاغل در قالب قرارداد پروژه‌ای‌، مشاوره‌ای‌، پزشکان معتمد‌، میهمان‌، مقیم‌، مشمولان طرح لایحه نیروی انسانی پزشکان و پیراپزشکان و پزشکان متخصص ضریب K و نیروهای شرکتی مشمول این دستور اداری نیستند.
این آزمون در راستای اجرای بند 7 قسمت «و» نیروی انسانی ضوابط اجرایی و دستورالعمل برنامه‌وبودجه مصوب سال 1395 و با عنایت به موافقت مدیرعامل سازمان انجام می‌شود.
با تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی سازمان تأمین اجتماعی به پیمانی یکی از چالش‌ها و معضلات این سازمان در طی سال‌های گذشته که همیشه موجبات طرح انتقادات زیادی را به تأمین اجتماعی از سوی مستخدمین آن فراهم ساخته، برطرف خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=663240
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد