۷ سال پیش

بسیاری از کارفرمایان دستمزد واقعی بیمه‌شدگان را به تأمین اجتماعی اعلام نمی‌کنند
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان بهشهر گفت: بسیاری از کارفرمایان به دلیل متحمل نشدن هزینه‌های بالا برای پرداخت حقوق واقعی کارگران، دستمزد واقعی بیمه شدگان را به تأمین اجتماعی اعلام نمی‌کنند زیرا کارفرما می خواهد حق بیمه کمتری به تامین اجتماعی بپردازد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، محمد حسن ستونه در نشست با تشکل‌های کارگری شهرستان بهشهر به مناسبت روز جهانی کارگر اظهار کرد:
وی با بیان اینکه معدل دستمزد 2 سال پایانی ملاک پرداخت مستمری بازنشستگان است، افزود: با بررسی‌های انجام شده بیش از 60 درصد مستمری بگیران شهرستان بهشهر حداقل دستمزد را دریافت می‌کنند.
رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان بهشهر از طلب 35 میلیارد تومانی تامین اجتماعی شهرستان بهشهر از سازمان‌ها، اداره‌ها و کارخانه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: زمانی که منابع سازمان تامین اجتماعی تهدید می‌شود خدمات آن نیز کاهش می‌یابد.
ستونه اظهار کرد: تامین اجتماعی بهشهر ماهیانه 5 میلیارد تومان حق بیمه از مردم دریافت می‌کند در حالی که 10 درصد بازنشستگان کل استان مازندران در بهشهر قرار دارد و به آنها 11 میلیارد و 500 میلیون تومان حقوق پرداخت می‌شود. همچنین 600 نفر در شهرستان بهشهر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که به هر کدام ماهیانه 812 هزار تومان پرداخت می شود.
رئیس اداره تأمین اجتماعی بهشهر با اعلام اینکه 5100 نفر در این شهرستان بیمه قالی بافی هستند، تصریح کرد: بسیاری از این افراد اصلا کار قالی بافی انجام نمی دهند و در اصناف دیگر مشغول به کار هستند در حالی که دولت برای هر بیمه شده قالی بافی 200 هزار تومان یارانه می‌دهد. از طرفی بسیاری از قالی بافان واقعی بیمه نیستند که حق آنها نیز ضایع شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588842
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد