۷ سال پیش

به‌کارگیری سربازان غایب و فراری در صنوف دولتی و خصوصی ممنوع است
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

حبیب جعفرزاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: قانون خدمت سربازی وظیفه عمومی شناور بوده و بر مبنای گذر زمان در حال تغییر است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


وی ادامه داد: برخی افراد جامعه خدمت سربازی را یک وظیفه عمومی و تکلیف برای خود می‌دانند اما در این بین افرادی هستند که خدمت سربازی را نادرست تعبیر می‌کنند، باید گفت که اجرای قانون برای همگان یکسان بوده و افراد قانون‌‌مند همواره از قوانین پیروی می‌کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: عدم توجه به قوانین کشور سبب ایجاد مشکلات زیادی برای افراد جامعه می‌شود و در این میان انجام وظیفه خدمت سربازی باید به عنوان تکلیف قانونی در بین افراد جامعه جا افتاده باشد.
این مسؤول از تسهیلات گسترده نظام وظیفه عمومی برای سربازان متاهل خبر داد و تصریح کرد: سربازان متاهلی که به خدمت سربازی اعزام می‌شوند به ازای هر فرزندی که دارا باشند سه ماه از خدمت سربازی آنان کسر خواهد شد.
جعفرزاده افزود: سربازان متاهل همانند کادر نیروهای مسلح هر سال از یک ماه مرخصی استحصالی برخوردار هستند و سه روز در هفته را می‌توانند جهت سرکشی به خانواده خویش از مرخصی استفاده کنند.
وی ادامه داد: به موجب قانون نظام وظیفه عمومی محل سربازان متاهل باید در محل زندگی همسران آنان باشد و خدمت سربازی علاوه بر اینکه ادای تکلیف افراد است به عنوان یک شغل و تخصص برای آنان محسوب می‌شود و نیروهای آموزش‌ مهارت‌های فنی را به سربازان خود آموزش می‌دهد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی به سربازان نوید داد در صورتی سربازان حین خدمت وظیفه ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شوند نیروهای مسلح به اندازه یک دوم پاداش کارکنان نیروهای مسلح به آنان پاداش ازدواج پرداخت خواهد کرد.
این مسؤول از اعزام سربازان معلم به آموزش و پرورش از اوایل آبان ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: سربازان معلم بعد از اتمام سربازی در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.
جعفرزاده با رد این مطلب که تمام شهرستان‌های آذربایجان غربی جزو مناطق عملیاتی محسوب نمی‌شوند، افزود: خدمت سربازی در شهرستان‌های شوط، شاهین‌دژ، بوکان، ارومیه و میاندوآب به صورت عادی هستند.
وی افزود: خدمت برای سربازان وظیفه در مناطق عملیاتی ۱۸ ماه بوده و خدمت وظیفه برای سربازانی که در مناطق عادی ۲۱ ماه است.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بنابر قوانین نظام وظیفه عمومی به‌کارگیری سربازان غایب و فراری برای صنوف وابسته به دولت و یا بخش‌های خصوصی غیرقانونی بوده و کارفرما مجرم شناخته خواهد شد

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=627377
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد