۸ سال پیش

به افراد متخصص در سازمان ثبت اسناد و املاک نیازمندیم
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اضافه شدن یک‌هزار و 200 نفر به سازمان ثبت اسناد و املاک توسط آزمون

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار و اطلاعیه های استخدامی سازمان ثبت اسناد اینجا کلیک کنید


معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: متاسفانه در کشور بهانه‌ها برای انجام ندادن کار فراوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، احمد تویسرکانی در دیدار با مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: سازمان ثبت به لحاظ ارتباط مردمی و فراگیری خدماتش، اگر گرفتار آسیب و عملکرد سوء مدیریتی شود، به سرعت تاثیراتش را در جامعه خواهد گذاشت و قضاوت منفی گریبان مجموعه را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بحث مدیریت و نقش مدیریت‌ها در پیشبرد اهداف سازمانی نقش اول را خواهد داشت، تصریح کرد: منابع مهم است، ولی هدایت منابع در جهت درست مهمتر از خود منابع است که متاسفانه امروز عدم درست از منابع اصلی گریبانگیر کشور شده است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه بیشترین مشکلات پدید آمده در کشور ناشی از هدایت نادرست منابع در جهت صحیح، اهداف و تکالیف تدوین شده، بوده است اظهار کرد: گاهی مدیری در شهرستانی عملکرد مدیریتش منحصر به وظایف اداری شده و بیرون از اتاق خود را نمی‌بینید که این خود یک آسیب است، در حالی که مدیر باید مجموعه آثار و عملکرد ثبت را ملاحظه، آسیب‌شناسی و راهکاری برای حل آن ارائه دهد.

تویسرکانی با تاکید بر اینکه باید به بحث نظارت و کنترل به معنای جدی اهمیت دهیم، تصریح کرد: لازمه نظارت و کنترل درست، شناخت سیاست‌های سازمان است. اگر کسی به‌درستی سیاست‌های سازمان را بشناسد به درستی عمل خواهد کرد.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه نگاه محدود در اتاق مدیریت خود موضوعی منفی است و انحصار این نوع مدیریت باید شکسته شود، گفت: آثار خدمات ثبت باید مورد توجه قرار گیرد و در کنار آن قضاوت عمومی را بررسی کنید. اگر آسیب‌های در جهت خدمت‌رسانی وجود داشته باشد، باید هرچه سریع‌تر حل شود تا بتوانیم خدمات رسانی به مردم را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه باید نگاهی کلان و وسیع به سازمان داشته تا بتوانیم اهداف را شناسایی و تکالیف را به خوبی انجام دهیم، اظهار کرد: باید برای نظارت و کنترل در کار، اهمیت قائل شویم و بدانیم اگر با این اهتمام پیش رویم به سرعت می توانیم کارهای عظیمی را صورت بخشیم.

رییس سازمان ثبت و اسناد کشور با بیان اینکه همه دستگاه‌ها گرفتار محدودیت‌های مالی هستند، اما شناخت الویت‌ها، پرداختن به مسایل مهمتر و توجه به سیاست‌ها باعث شده بود که با همان منابع محدود بتوانیم به کارهای حساس‌تر و دقیق‌تری بپردازیم، اظهار کرد: استان کرمان از گذشته‌ها دچار فقر زیرساخت‌ها بوده که باید تلاش کنیم این فقر اصلاح شود.

تویسرکانی از اضافه شدن یک‌هزار و 200 نفر به سازمان ثبت اسناد و املاک توسط آزمون خبر داد و بیان کرد: با برگزاری این آزمون نفس تازه‌ای را به سازمان ثبت خواهیم بخشید.

معاون قوه قضاییه اظهار کرد: در سال‌های گذشته بکارگیری نیرو مدبرانه نبوده است و حسب خویشاوندی زیاد در سازمان‌ها وجود دارد، اما امروزه ما تنها به تخصص افراد توجه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هدف اول ما اجرای درست وظایف‌مان در قبال مردم مهم است تا رفع اشتغال‌زایی برای افرادی بدون هیچ تخصصی، اظهار کرد: کسی که کارآمد است باید منشاء تحول شود و امروزه ما نیازمند افرادی هستیم که تخصص لازم و ضریب هوشی بالا را دارند.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه سازمان ثبت باید یک سازمان پیشرو در همه بخش‌ها باشد، اظهار کرد: مدیران باید با برنامه‌ریزی در شناخت توانمندی نیروی انسانی و نشاندن آنها بر سر جای اصلی‌شان تلاش کنند.

تویسرکانی با اشاره به پیش‌بینی این سازمان برای اجرای 309 پروژه در سال جاری، تصریح کرد: در حال حاضر در حال پایش پروژه‌ها در شش ماهه اول سال جاری هستیم و توقع داریم نسبت به برنامه‌های عملیاتی پایش و ارزیابی صورت گیرد تا بدانیم در چه موقعیتی قرار داریم.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم هیاتی و سنتی عمل کنیم موفق نخواهیم شد، بیان کرد: سازمان ثبت گاهی در بعضی از فرایندها راه تنفس خود را گرفته بود که باید این راه‌ها را باز کنیم تا کار به خوبی انجام شود.

معاون قوه قضاییه با تاکید بر ایجاد تبادلات الکترونیکی اطلاعات در سازمان ثبت اسناد و املاک اظهار کرد: در شهرستان‌ها باید ارزیابی از پروژه‌ها صورت گیرد و قبل از پایان سال تکالیف خود را مرور کنند.

تویسرکانی با تاکید بر اجرای سریع طرح کاداستر در کشور گفت: متاسفانه در کشور بهانه‌ها برای انجام ندادن کار فراوان است، اما باید جوری عمل کنیم که پاسخگوی وجدان خودمان باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در اصلاح فرایندها باید جدیت و حرص داشته و به دنبال دلیل برای انجام ندادن کار نباشیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=538457
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد