۷ سال پیش

بومی‌گزینی می‌تواند جرم فرار از خدمت سربازی را کاهش دهد
اطلاعات بیشتر

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ایلام گفت: بیشترین جرم در نیروهای مسلح فرار از خدمت است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر دینی اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح طبق اصل ۱۷۲ قانون اساسی و ماده یک مجازات نیروهای مسلح به تمام جرائم نیروهای نظامی و انتظامی صالح به رسیدگی است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ایلام با بیان این‌که بیشترین جرم در نیروهای مسلح فرار از خدمت است، گفت: دلیل فرار از خدمت سربازی این است که برخی جوانان هنوز به اهمیت این موضوع به عنوان یک وظیفه‌ همگانی پی نبرده‌اند و آن را امری اجباری تلقی می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه در صورت نداشتن تبعات، بومی‌گزینی در خدمت سربازی بخصوص برای افراد تک‌فرزند و متأهل می‌تواند جرم فرار از خدمت را کاهش دهد، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر منطقه‌ای شدن خدمت سربازی به دلیل مزایایی که برای سرباز دارد می‌تواند جرم فرار از خدمت را به‌طور چشمگیری کاهش دهد.
دینی گفت: ارتقاء امور اعتقادی در بین نیروهای مسلح موجب پویایی و سلامت بیشتر آن‌ها خواهد شد که باید به این مهم بیشتر توجه شود؛ چرا که محکم‌ترین سد راه انحرافات در این حوزه ارتقاء سطح اعتقادی است.
رئیس سازمان نیروهای مسلح استان ایلام با بیان اینکه با توجه به آمارها و پرونده‌های وارد به چرخه این دستگاه، نیروهای مسلح استان در وضعیت و سلامت بسیار خوبی به انجام وظیفه مشغول هستند، افزود: در سه سال گذشته تنها دو پرونده رشوه به سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی ارجاع شده است.
وی با تأکید بر اینکه رعایت قانون و اخلاق اسلامی موجب پویایی نیروهای نظامی می‌شود، تصریح کرد: رعایت قانون و مقررات از سوی نیروهای مسلح موجب ایجاد نظم جامعه و پیشگیری از ضررهای فردی می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=622300
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد