۸ سال پیش

بکارگیری ۱۴ هزار همیار در پلیس فتا
No Image

بکارگیری ۱۴ هزار همیار در پلیس فتا

خراسان رضوی
منقضی شده


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

بیش از 8 هزار نفر در نیمه دوم سال 94 جذب پلیس فتا شدند

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام پلیس فتا اینجا کلیک نمایید


خبر 19 اسفند 94 : بکارگیری 14 هزار همیار در پلیس فتا (منبع : خبرگزاری فارس)

رئیس پلیس فتا از 14 هزار و 400 فقره تماس مردم با مرکز فوریت‌های سایبری پلیس خبر داد و گفت: بیشترین موضوع تماس مردم در خصوص کلاهبرداری اینترنتی بوده است.
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس فتا در گزارش عملکرد یک ساله پلیس فتا اعلام کرد: در حال حاضر در 134 شهرستان و مرکز استان پلیس فتا عملیاتی و در 12 مرکز استان آزمایشگاه ادله دیجیتال در حوزه شبکه، کامپیوتر و تلفن همراه فعال است.
رئیس پلیس فتا به حوزه منابع انسانی و به کارگیری مهندسان و دانش پلیسی اشاره کرد و گفت: در حوزه اقدامات و راهبردها تبلیغاتی در سال 94 داشته‌ایم؛ همچنین میزبان نشست جهانی جرایم سایبری دنیای به هم پیوسته با حضور 49 کشور بوده‌ایم.
وی به راه‌اندازی بحث فوریت‌های سایبری این پلیس پرداخت و گفت: به صورت چپ بر خط و لینک دادن 110 به مرکز فوریت‌ها این اتفاق رخ داد و هم اکنون پس از طی دوران آزمایشی به مرحله اجرایی رسیده‌ایم.
رئیس پلیس فتا از توسعه و همکاری این پلیس با پلیس بین‌الملل و مشارکت در دو عملیات مشترک بین‌المللی رزونا و پانچای 8 خبر داد.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه به تعداد کاربران در دنیا پرداخت و گفت: بیش از 3 میلیارد و 400 میلیون نفر در دنیا کاربر هستند که در ایران 46 میلیون و 800 هزار نفرند که 23 میلیون و 600 هزار نفر کاربر جوان هستند.
سردار هادیانفر ادامه داد: ضریب نفوذ اینترنت در دنیا از 42 نفر از صد نفر است که این آمار در ایران به 59 از صد می‌رسد؛ ضریب نفوذ تلفن همراه در دنیا 91 نفر است که در ایران 105 نفر است و ایران در خاورمیانه بالاترین کاربر و در دنیا رتبه پانزدهم را دارد.
وی اعلام کرد: در حوزه مالی و اعتباری 33 بانک و مؤسسه وجود دارد؛ 368 میلیون کارت بانکی در اختیار مردم است یعنی به ازای هر نفر 5 کارت وجود دارد؛ 42 هزار و 350 خودپرداز و 68 هزار و 613 پایانه شعب بانکی و 4 میلیون و 200 هزار پایانه فروشگاهی داریم.
رئیس پلیس فتا گفت: بر اساس گزارش بانک مرکزی میزان 200 میلیون تراکنش بانکی انجام می‌شود؛ در کشور 8500 کافی‌نت داریم که در امسال همه آنها بیشتر از یک یا دو بار مورد بازدید پلیس فتا قرار گرفتند تا در زمینه حقوق شهروندی و چک سامانه‌ای که در کافی‌نت‌ها فعالیت می‌‌کند اقدام کرده باشیم.
سردار هادیانفر ادامه داد: 920 خدمات دسترسی و 1550 خدمات میزبانی داریم و 22 هزار نفر متقاضی فروشگاه اینترنتی و دریافت نماد اعتمادند که 13 هزار و 952 نفر موفق به دریافت این نماد شده‌اند.
این مقام ارشد انتظامی به فعالیت‌های پلیس در حوزه پیشگیری و در دسترس بودن سه سایت پلیس فتا به صورت بین‌المللی پرداخت و اظهار داشت: 14 هزار همیار را در سال 94 ساماندهی کرده‌ایم که بیش از 8 هزار نفر آنها در نیمه دوم سال 94 جذب پلیس فتا شدند؛ همچنین 147 هزار موضوع در محتوای آموزشی به دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی آموزش داده شد.
وی به مرکز فوریت‌های پلیس پرداخت و  تصریح کرد: 110 سایبری به 4 موضوع رسیدگی کرده است که عبارتند از مزاحمت برخط، برداشت غیرمجاز، حملات تروریسم سایبری و کلاهبرداری اینترنتی است.
رئیس پلیس فتا افزود: بیش از 14 هزار و 400 فقره تماس داشته‌ایم که بیشتر موضوعات کلاهبرداری اینترنتی بوده است.
رئیس پلیس فتا تأکید کرد: ما تشکیل پرونده قضایی نمی‌دهیم بلکه مردم را راهنمایی می‌کنیم که چگونه از تله خارج شوند و سپس راهنمایی می‌کنیم تا تشکیل پرونده قضایی بدهند.
این مقام ارشد انتظامی نحوه برخورد پلیس را تذکر، ارسال ایمیل رسمی پلیس فتا، مصون‌سازی و از دسترس خارج کردن و در نهایت تشکیل پرونده قضایی عنوان کرد.
سردار هادیانفر به گزارشات اینترپل پرداخت و گفت: در هیچ کشور جهان بیش از 11 میلیون فقره جرایم سایبری گزارش شده که کلاهبرداری و سرقت‌های مالی، جعل هویت و عناوین دولتی، ارعاب و اخاذی و افشای اطلاعات عمده‌ترین جرایم در دنیاست.
وی قدرت کشف این پلیس را 20 درصد عنوان و خاطرنشان کرد: 144 هزار فقره با قدرت کشف 20 درصد معیاری برای پلیس فتای ایران است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=585320
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه