۷ سال پیش

بیش از ۸۰ درصد کارگران ساختمانی خراسان رضوی بیکار هستند
اطلاعات بیشتر

 

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی خراسان رضوی گفت: بیش از ۸۰ درصد کارگران ساختمانی که در خراسان رضوی فعالیت داشته‌اند هم اکنون بیکار هستند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


محمدرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: حدود 85 هزار نفر در بخش کارگران ساختمانی در مشهد مقدس فعالیت دارند که بیش از 80 درصد آنها هم کار آنچنانی برای انجام نداشته و بیشتر ایام ماه را در خانه سپری می‌کنند.
وی رکود اقتصادی و رونق نداشتن بازار ساختمان را اصلی‌ترین علت بیکاری کارگران ساختمانی دانست و خاطرنشان کرد: وجود اتباع خارجی و کار کردن آن‌ها روی پروژه‌های ساختمانی سبب تشدید بیکاری کارگران ایرانی شده است.
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی افزود: هیچ اهرم فشاری نیز برای برخورد با آنها وجود نداشته و اداره کار نیز با کار کردن این اتباع در خراسان رضوی مشکلی ندارد.
داوری خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که در تمام کارهایی که در آنها نیروی ایرانی وجود دارد نباید از نیروهای خارجی استفاده کرد اما این موضوع در خراسان رضوی اصلا مورد اهتمام قرار نمی‌گیرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=584234
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد