۷ سال پیش

تجهیز ایمنی کارگاه ها در اولویت کارفرمایان باشد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

 یک کارشناس ایمنی و بهداشت محیط کار اعتقاد دارد که با وجود کاهش آمار حوادث محیط کار در سال گذشته به علت عدم فرهنگ‌سازی و آموزش کارگران، حوادث محیط کار همچنان قربانی می‌گیرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


«ابولفضل اشرف منصوری» در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه  کارفرمایان نگاه کوتاه مدت به مسئله ایمنی محیط کار دارند، اظهار داشت: متاسفانه کارفرما تجهیز و ایمنی کارگاه ساختمانی را به صرفه نمی‌داند و تا زمانی که این نگاه وجود دارد نمی توان از تامین ایمنی کارگران در محیط کار اطمینان حاصل کرد.

منصوری افزود: سال گذشته کارفرمایان ملزم شدند با توجه به آیین نامه «صلاحیت ایمنی امور پیمانکاران» به بحث ایمنی کارگران در کارگاه‌های ساختمانی توجه کنند از این رو تا حدودی آمار حوادث کارگری پایین امد.

این کارشناس ایمنی و بهداشت محیط کار تصریح کرد:  انتظار داریم  که روند  آموزش عمومی و فرهنگ سازی در زمینه ایمنی محیط کار با کمک انجمن های صنفی کارگری مسئولین حفاظت فنی ، ایمنی و بهداشت بهبود یابد.

وی با اشاره  آموزش ایمنی به 1 میلیون کارگر  در سال گذشته اظهار داشت: این گونه آموزش‌ها ضمن نهادینه سازی آموزش‌های ایمنی  محیط کار به کارگران کمک می کند که از وظایف کارفرما برای تامین ایمنی محیط کار مطلع شوند.  از این رو امیواریم این آموزش‌ها در سال آینده با همکاری وزارت کار ادامه یابد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=576379
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد