۷ سال پیش

تحقق اشتغال پایدار روستایی در اردبیل

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 ۲۰ میلیارد تومان برای تحقق اشتغال روستایی در اردبیل اختصاص یافت

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


معاون استاندار اردبیل گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حدود ۲۰ میلیارد تومان برای تحقق اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل اختصاص یافته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی آذرنژاد ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی، طرح هجرت و محرومیت زدائی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل که در استانداری برگزار شد،‌ اظهار داشت:‌ خوشبختانه بسیج سازندگی استان اردبیل فعالیت‌ها و اقدامات اساسی را در بخش‌ها و روستاهای محروم استان اردبیل انجام داده که دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل باید امسال نسبت به سال‌های گذشته برای محرومیت‌زدایی هرچه بیشتر با سازمان بسیج سازندگی استان همکاری و تعامل داشته باشند.
وی گفت: دولت برای اجرای طرح‌های تولیدی در روستاهای کشور توسط روستاییان تمهیدات بسیار مناسبی را اتخاذ کرده است که ما می‌توانیم با انتخاب روستاهای نمونه از 29 منطقه استان اردبیل اقدامات اشتغال‌زایی را اطلاع‌رسانی کنیم.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: با توافق سه جانبه نهاد ریاست جمهوری، بنیاد مستضعفان و بانک عامل «سینا» قرار است طرح‌های اشتغالزایی با معرفی جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی به بانک سینا معرفی شود تا با ارزیابی کارشناسان این بانک تسهیلات مناسب با نرخ سود کمتر از 7 درصد در اختیار صاحبان مشاغل و کارآفرینان قرار گیرد.
آذرنژاد تصریح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حدود 20 میلیارد تومان برای تحقق اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل اختصاص یافته است که اگر بتوانیم از این اعتبار برای اشتغال‌زایی استفاده کنیم قطعا بیشتر از این مبلغ هم می‌توانیم جذب کنیم.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=606369
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد