۱۰ سال پیش

تخفیف بیمه برای کارفرمایان
No Image

تخفیف بیمه برای کارفرمایان

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

کارفرمایان در صورت بکارگماری نیروی جدید علاوه بر نیروهای موجود فعلی از معافیت بیمه‌ای سهم کارفرما بهره‌مند می  شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برخورداری 257 کارفرما از مزایای بیمه‌ای خبر داد و گفت: کلیه کارفرمایانی که نیروی کار جدید بکارگماری کنند، مشمول تخفیف بیمه‌ای سهم کارفرما خواهند شد.

 

سهراب براندیشه افزود: به موجب آیین‌نامه اجرایی بند ( و ) ماده 80 قانون برنامه پنجم توسعه کارفرمایان می توانند در صورت بکارگماری نیروی جدید علاوه بر نیروهای موجود فعلی از معافیت بیمه‌ای سهم کارفرما بهره‌مند شوند.

 

وی با بیان اینکه کارفرمایان باید نیروهای خود را از طریق کاریابی‌ها بکارگیری کنند، تصریح کرد: همه کارفرمایان در بخشهای مختلف اقتصادی می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانها نسبت به تکمیل فرمهای مربوطه اقدام کنند.

 

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، با اجرای این دستورالعمل هزینه‌های کارفرمایان کاهش پیدا کرده و تمایل آنان در بکارگیری نیروها افزایش می‌یابد.

 

وی اضافه کرد: در شش ماهه اول سالجاری تعداد 252 نفر کارفرما از مزایای این طرح برخوردار شده‌اند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=32562
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد