• ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

تشریح شرایط بخشش غیبت اولیه سربازان حین خدمت

تشریح شرایط بخشش غیبت اولیه سربازان حین خدمت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نحوه بخشش غیبت اولیه سربازان حین خدمت

جهت ورود به صفحه اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید


 

خبر 22 خرداد 98: تشریح شرایط بخشش غیبت اولیه سربازان حین خدمت

معاون اجتماعی و نشر ارزش های ایثار سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایبی که به خدمت سربازی اعزام می شوند، درصورتی که در سوابق خدمتی آنان حسن خلق، جدیت و ... توسط فرماندهان تایید شود، دو سوم اضافه خدمت آنان بخشیده می شود.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید مهدی تقوی در این باره اظهار داشت: برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولان در صورت عدم ارسال به موقع مدارک مربوط به اعزام به خدمت و یا عدم مراجعه به موقع در تاریخ اعزام مشخص شده، غایب محسوب می شوند.

وی ادامه داد: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا 3 ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از 3 ماه باشد به 6 ماه اضافه خدمت تنبیه می شوند و همچنین مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یک سال باشد، علاوه بر 6 ماه اضافه خدمت، فراری نیز محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی می شوند.

معاون اجتماعی و نشر ارزش های ایثار سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تصریح کرد: مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت خود اقدام نکرده اند با محدودیت های اجتماعی از جمله عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم برخورداری از معافیت کفالت، ممنوعیت خروج از کشور و ... مواجه می شوند بنابراین باید وضعیت خدمتی خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 مشخص کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ تقوی در خصوص نحوه بخشش غیبت اولیه سربازان حین خدمت عنوان کرد: مشمولان غایبی که به خدمت اعزام می شوند در صورتی که در سوابق خدمتی آنان، حسن خلق، جدیت در وظایف محوله، ابراز شجاعت و فداکاری، حضور در مناطق عملیاتی و بد آب و هوا و ... توسط فرماندهان و روسای مربوطه تایید شود، دو سوم اضافه خدمت آنان بخشیده می شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1405542
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد