• ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

تشریح چگونگی پرداخت حقوق و مزایا به سربازان امریه‌

تشریح چگونگی پرداخت حقوق و مزایا به سربازان امریه‌

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

متولی حقوق و مزایای سرباز امریه‌ ها کیست؟

جهت ورود به صفحه اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار میزان حقوق سربازان اینجا کلیک نمایید


خبر 24 خرداد 98: تشریح چگونگی پرداخت حقوق و مزایا به سربازان امریه‌

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح، چگونگی پرداخت حقوق، بیمه و مزایا به سرباز امریه‌ها را تشریح کرد.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به مقوله سربازی پرداخت و اظهار داشت: سربازی در راستای دفاع از امنیت کشور است و سربازان، مدت زمان خدمت سربازی را در نیروهای مسلح طی می‌کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح، تصریح کرد: در اجرای اصل 147 قانون اساسی موارد استثنایی نیز لحاظ شده است؛ بدین صورت که نیروهای مسلح برای بعضی کارها از جمله محرومیت‌زدایی، امدادرسانی، تولید و توسعه علم به کمک دولت می‌روند؛ یعنی تعدادی از سربازان در دستگاه‌های دولتی مأمور می‌شوند که به این افراد «امریه» می‌گویند.

وی گفت: در سال‌های گذشته هنگامی که تعداد مشمولان زیاد بود سالانه بالغ بر 80 هزار نفر به دستگاه‌های دولتی مأمور می‌شدند؛ اما چون موالید کاهش داشته، تعداد سهمیه‌ها نیز محدود شده است و سالانه 34 تا 35 هزار نفر امریه می‌شوند.

سردار کمالی اعلام کرد: سرباز معلم،‌ سرباز مربی، سرباز هیأت علمی، سرباز پیام‌آور بهداشت،‌ سرباز بهیار و سرباز بهزیست از جمله عمده‌ترین امریه‌هایی هستند که برای خدمت در دستگاه‌های دولتی مأمور می‌شوند.

این مقام ارشد ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: این افراد آموزش را در نیروهای مسلح طی کرده و سپس در دستگاه دولتی مدنظر مأمور می‌شوند و هزینه خوراک، پوشاک، حقوق، بیمه،‌ مسکن و ... با آن سازمانی است که این افراد را به کار گرفته است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار فارس در این مورد که آیا مدت‌زمان سربازی سربازان امیریه با سربازان معمولی تفاوت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: مدت‌زمان سربازی 24 ماه است که در حالت عادی برای سربازان 21 ماه لحاظ می‌شود اما سربازان امریه باید 24 ماه خدمت کنند.

گفتنی است مخاطبان خبرگزاری فارس با درج موضوعی با عناوین :«پرداخت نکردن حقوق مصوب و کسری خدمت سربازان وظیفه امریه در سایه غفلت سازمانهای نظارتی»،«حقوق مشمولان امریه بومی را اصلاح کنید»،«سربازان امریه وزارت جهاد کشاورزی از دریافت دفترچه خدمات درمانی محرومند» و «بیمه سربازان امریه جهاد کشاورزی» در سامانه فارس من، پیگیری این مطالب را خواستار شده بودند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1407868
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد