• ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

تشکیل کارگروه اشتغال و کارآفرینی زنان

تشکیل کارگروه اشتغال و کارآفرینی زنان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بهبود وضعیت زنان تشکیل کارگروه در وزارت کار

به گزارش بی باک، وحیده نگین از تشکیل کارگروه های تخصصی در وزارت تعاون، کار و رفاه با هدف ارتقاء و بهبود وضعیت زنان جامعه هدف خبر داد و گفت: اگر وضعیت زنان در جامعه و در مجموعه وزارتخانه بهبود یابد ناشی از عملکرد مناسب ما است و اگر اینگونه نشود نیز ناشی از عملکرد ضعیف ما خواهد بود.

مشاور وزیر کار به ظرفیت های وزارت تعاون، کار و رفاه به منظور خدمت رسانی به بانوان اشاره کرد و افزود: جامعه هدف ما در وزارتخانه شامل دو گروه می شود، یک بخش از جامعه هدف ما در درون وزارتخانه و شامل کارکنان خانم می شود و بخش دیگر نیز خارج از مجموعه وزارتخانه است، مانند بانوان کارگر، زنان سرپرست خانوار، زنان معلول، تعاونگران زن. مشاورین زن دستگاه ها و سازمان های زیرمجموعه وزاتخانه باید برای هر دو گروه برنامه مشخص داشته باشند.

وی ادامه داد: جامعه زن کشور از وزارتخانه ما انتظار دارد که در حوزه های مربوطه شامل حوزه های رفاه اجتماعی، اشتغال، آموزش های مهارتی، تعاون، کارآفرینی و .... اقدامات ملموس تری را ببینم و این وظیفه ماست که اقدامات لازم را داشته باشیم.

نگین با بیان اینکه بسیار مطالعه و تحقیق کردم که چگونه می توان به جامعه هدف وزارتخانه در حوزه بانوان خدمات موثرتر و عینی تری داشت؟ تصریح کرد: بر اساس بررسی هایی که در این زمینه انجام گرفت چند اولویت برای وزارتخانه مشخص شد. اول اینکه ضرورت دارد که دستگاه ها و سازمان های زیرمجموعه وزارتخانه در 3 کارگروه تخصصی تقسیم شوند. یک کارگروه با محوریت مسئله اشتغال، کارآفرینی و تعاون، یک کارگروه با محوریت حمایت های بیمه ای و رفاه اجتماعی و یک کارگروه نیز با محورت ارتقاء و بهبود وضعیت همکاران زن تشکیل شود و هر کدام از سازمان های زیرمجموعه وزارتخانه در یکی از این کارگروه ها عضو شوند.

به گفته وی، وزارت تعاون، کار و رفاه برنامه ویژه ای برای ارائه موارد و مباحث مربوط به حوزه زنان، جهت پیشنهاد به تدوین کنندگان برنامه ششم توسعه دارد. برنامه ریزی برای بهبود وضعیت زنان و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های آنان باید ظریف و نه صرفا حمایتی باشد. توسعه پایدار بدون مشارکت زنان به عنوان نیمی از جمعیت فعال کشور، حاصل نمی شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=245421
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد