۸ سال پیش

تصویب آیین نامه استخدامی دانشکده مخابرات

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تصویب آیین نامه استخدامی هیات علمی دانشکده مخابرات

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید یزدانیان، رئیس دانشکده پست و مخابرات با اشاره به برگزاری جلسه هیات امنای دانشکده پست و مخابرات بعد از گذشت ۶ سال اظهار داشت: در این نشست پیشنهاد شد حمایتهای همه جانبه از این دانشکده استمرار یابد و شرکتها و سازمانهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه نیازهای آموزشی خود در جهت بهره گیری بیشتر از توانمندیهای دانشکده پست و مخابرات اقدام کنند.

پس از سه سال آیین نامه استخدامی اعضاء هیات علمی دانشکده پست و مخابرات که توسط وزارت علوم تصویب شده بود برای اجرا در این دانشکده توسط هیات امنا به تصویب رسید.

رئیس دانشکده پست و مخابرات با بیان اینکه اعضاء حاضر در این جلسه بر موضوع تدوین استراتژی های این دانشکده تاکید کردند، افزود: استراتژی ها و برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت این دانشکده حداکثر طی دو ماه آینده تدوین و در کمیسیون دائمی دانشکده مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیات امناء، ترکیب اعضاء کمیسیون دائمی دانشکده را به وزیر ارتباطات پیشنهاد داده اند ادامه داد: پس از سه سال آیین نامه استخدامی اعضاء هیات علمی که توسط وزارت علوم تصویب شده بود برای اجرا در دانشکده، توسط هیات امنا نیز، تصویب شد.

یزدانیان اظهار کرد: در این نشست، همچنین هیات امنا بر توسعه همکاری های آموزشی بین المللی دانشکده با اتحادیه های جهانی و برگزاری دوره های مشترک منطقه ای، تاکید کردند.

رئیس دانشکده پست و مخابرات به تشکیل شورای راهبردی مشورتی این دانشکده اشاره کرد و گفت: در این شورا فعالان حوزه ICT ، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای، دبیر سندیکای صنعت مخابرات، مدیران ارشد و اساتید دانشگاه شرکت می کنند.

وی با تاکید بر تبعیت از قوانین آموزشی و پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است گفت: طی دو ماه آینده تصویب اساسنامه دانشکده پست و مخابرات در کمیسیون دائمی این دانشکده به ریاست معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام می شود و با بررسی نهایی با تصویب هیئت امناء دانشکده، برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ارسال خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=369067
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد