• ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
  • 1k نظر «نمایش»

تعیین تکلیف وضعیت استخدامی ۲۹ هزار فرهنگی تا پایان سال ۱۴۰۰

تعیین تکلیف وضعیت استخدامی ۲۹ هزار فرهنگی تا پایان سال ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۹۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت طی هفته جاری

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


 

خبر 4 مرداد 99: تعیین تکلیف وضعیت استخدامی 29 هزار فرهنگی تا پایان سال 1400

قاسم احمدی لاشکی گفت: بیش از ۲۹ هزار فرهنگی براساس اجازه قانون به دستگاه اجرایی و دولت تا پایان سال ۱۴۰۰ تکلیف می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از ظرفیت مجلس برای توسعه نظام آموزشی و نیاز‌های آموزش و پرورش استفاده می‌کنیم، گفت: سال ۸۸ در زمان وزارت حاجی بابایی بحث بر سر این شد که فکری اساسی برای نیرو‌های حق‌التدریس صورت گیرد و پرونده این موضوع بسته شود.

او افزود: از آن زمان تا به امروز بیش از ۱۹۶ هزار نیرو جذب کردیم و این رقم بزرگی است و در حال حاضر نیرو‌های آموزش‌دهنده و آموزشیاران که قبل از ۹۲ به صورت مستمر و تجمیعی کار کرده بودند از ۲۴ هزار نفرشان آزمون گرفته شد و بنا داریم در همین هفته نتایج این آزمون را اعلام کنیم.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: عده‌ای دیگر از نیرو‌های حق‌التدریسی که خدمات خرید آموزشی و نیرو‌های پیش‌دبستانی بودند جمعاً حدود ۸۰ هزار نفر را تشکیل می‌دهند.

او ادامه داد: این‌ها مربوط به قبل از سال ۹۱ همکاری داشتند که برای این تعداد ردیفی که امسال سازمان امور استخدامی اداری تخصیص داد برای بیش از ۲۵ هزار نفر است و در این زمینه شاخص‌هایی انتخاب شد و امتیازبندی‌ها نیز انجام خواهد شد و به این ترتیب بیش از ۲۹ هزار نفر را جذب می‌شوند و قانون به دستگاه اجرایی و دولت اعلام کرد که تا پایان سال ۱۴۰۰ تکلیف این افراد مشخص شود.

احمدی لاشکی افزود: برای۵۰ هزار نفر باقی‌مانده می‌طلبد تا امسال دولت و مجلس تلاش کنند ردیف برای سال آینده تخصیص دهند تا با انجام این کار، پرونده این موضوع به طور مطلق بسته شود و بعد از آن فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان نیرو جذب شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۲۷ هزار ۳۰۰ نفر از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان امسال جذب می‌کنیم، گفت: تعداد ۲۰ هزار نفر خروجی از دانشگاه فرهنگیان داریم که دوره چهار ساله را طی می‌کنند و به همین میزان نیز ورودی جدید به دانشگاه فرهنگیان خواهیم داشت.

او با بیان اینکه ۵ هزار ردیف استخدامی هم امسال داریم که جا مانده از سال قبل هستند و استفاده نشده است، افزود: حدود ۵۲ هزار نفر نیروی جدید باید وارد دانشگاه فرهنگیان کنیم ضمن آن که بیش از ۲۵ هزار نفر هم حق‌التدریسی‌ها هستند و این رقم بزرگی است که این میزان باز هم مشکل ما را حل نمی‌کند.

احمدی لاشکی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۴ نزدیک به ۶۴۰ هزار معلم بازنشسته خواهیم داشت که می‌طلبد تا برای جانشین کردن آن‌ها از نیرو‌های که از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می‌شوند جذب کنیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1935542
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k