۸ سال پیش

تقویم برگزاری آزمون‌های سال۹۵ اعلام شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

تقویم جدید ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سال 1395 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور اعلام شد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان سنجش آموزش کشور تقویم آزمونی جدید دوره‌های دکتری (نوبت اول و نوبت دوم)، کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری سال 95 را منتشر کرد.
ثبت‌نام آزمون دکتری از دی
ثبت‌نام برای شرکت آزمون دوره دکتری 95(نوبت اول) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی www.sanjesh.org از 6 دی‌ماه آغاز شد و بدون در نظر گرفتن مهلت تمدید شده تا 15 دی‌ماه 94 ادامه داشت. این آزمون در تاریخ 14 اسفند 94 برگزار شد.
ثبت‌نام برای آزمون دوره دکتری 95 (نوبت دوم) نیز از 24 مردادماه آغاز شده و تا 30 مرداد ادامه دارد. این آزمون در تاریخ 7 آبان‌ماه 95 برگزار می‌شود.
زمان ثبت‌نام آزمون ارشد و کنکور
بر اساس این گزارش، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 از تاریخ 16 آذرماه آغاز شد و بدون در نظر گرفتن مهلت تمدید شده تا تاریخ 22 آذرماه ادامه داشت. این آزمون در روزهای 16 و 17 اردیبهشت‌ماه 95 برگزار می‌شود.
همچنین ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال 95 از تاریخ 19 بهمن ماه آغاز شده و بدون در نظر گرفتن مهلت تمدید شده تا تاریخ 28 بهمن 94 ادامه داشت. این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان و در تاریخ‌های 24 و 25 تیرماه 95 برگزار می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=568645
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد