۷ سال پیش

توسعه مشاغل خرد بستر مناسبی برای اشتغال‌ زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مشاغل خرد در استان یزد توسعه می‌یابد، گفت: توسعه مشاغل خرد و خانگی بستر بسیار مناسبی برای اشتغال‌زایی زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست در محیطی آرام در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


فریبا آیت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه  اشتغال و فراهم آوردن زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و هدف دولت‌ محسوب می‌شود، اظهار داشت: لازم است منابع و سرمایه‌های کشور در این راستا به خدمت گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه در جامعه زنان نیازمندی با عنوان زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست برای کسب درآمد و حرکت دادن چرخ‌های زندگی به کار و درآمد نیاز دارند، خاطرنشان کرد: شاید توسعه مشاغل خرد و خانگی بستر بسیار مناسبی برای اشتغال‌زایی این قشر از زنان در محیطی آرام در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی باشد.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: علاوه بر آن اشتغال خانگی دارای مزیت‌های مختلفی به منظور ارتقای درآمد خانوار است تا زنان در محیط خانه از فرصت‌های موجود بیشترین بهره را ببرند و بهترین فرصت در راستای رسیدن به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فراهم شود.
آیت‌اللهی تصریح کرد: مسئولین باید مدنظر داشته باشند ایجاد چتر حمایتی و توانمندسازی زنان نیازمند، فقرزدایی از اقشار متوسط و کم درآمد دهک‌های پایین درآمدی از طریق سازماندهی و تسهیل دسترسی مطلوب آنها به منابع و امکانات و حضور مقتدرانه در سرمایه‌گذاری و عرصه‌های تحقق اقتصاد ملی لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=610612
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد