۷ سال پیش

تکذیب خبر آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان کرمان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش صحت ندارد.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش روز شنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان علی اسماعیل زاده افزود: هر گونه پذیرش نیرو در آموزش و پرورش وابسته به شرکت در آزمون استخدامی است.
وی با اشاره به انتشار برخی اخبار در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و معرفی شماره حساب و لینک ثبت نام گفت: ثبت نام آزمون استخدامی این نهاد فقط از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و با اطلاع رسانی از طریق سایت این وزارتخانه و ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور انجام خواهد شد.
اسماعیل زاده تصریح کرد: تاکنون در زمینه استخدام در آموزش و پرورش هیچ گونه دستور العمل و آیین نامه ای ابلاغ نشده است.
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکان سوء استفاده برخی افراد سودجو، مردم نباید به اطلاعیه های منتشر شده در شبکه های اجتماعی و سایت های غیرمرتبط توجه کنند.
وی ادامه داد: مردم از واریز هر گونه وجه و درج اطلاعات خود در سایت های غیرمعتبر خودداری کنند.
وی تاکید کرد: کرمانی ها می توانند اخبار مربوط به استخدام را صرفا از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به آدرس http://kerman.medu.ir و یا وزارت آموزش و پرورش به آدرس http://medu.ir پیگیری و مشاهده کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=622870
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد