• ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

شروع ثبت نام آزمون مشاور حقوقی و وکالت دادگستری - سال ۹۶

شروع ثبت نام آزمون مشاور حقوقی و وکالت دادگستری - سال ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شروع ثبت نام آزمون مشاور حقوقی و وکالت دادگستری سال 96

جهت ورود به صفحه اصلی آگهی آزمون وکالت دادگستری اینجا کلیک نمایید


خبر 22 مرداد 97: اعلام زمانبندی مصاحبه آزمون وکالت و مشاوره حقوقی سال 96 (منبع: سایت مرکز مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضائییه)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ زمانبندی مصاحبه آزمون وکالت و مشاوره حقوقی سال 96 اعلام شد.

به اطلاع می رساند داوطلبان غایب و تجدید مصاحبه و همچنین پذیرفته شدگان آزمون کتبی استان کرمانشاه می توانند از طریق لینک زیر تاریخ برگزاری مصاحبه و شماره پرونده خود را مشاهده نمایند.

نکات قابل توجه:

مصاحبه کلیه استان ها در تهران برگزار می گردد.

آدرس : تهران- خیابان مطهری- خیابان مفتح – جنب مترو مفتح – پشت دانشکده الهیات – کوچه شهید نقدی – پلاک 26

حضور متقاضی راس ساعت 14 در مکان فوق و همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه الزامی است.

شماره پرونده درج شده را یادداشت نموده و همراه داشته باشید.

منابع مصاحبه علمی و احکام :

آیین دارسی کیفری

آیین دادرسی مدنی

حقوق مدنی

حقوق جزای عمومی و اختصاصی

امور حسبی

حقوق تجارت

قرائت قرآن

احکام

منابع مصاحبه احکام:

قرائت قرآن

احکام

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده زمان مصاحبه اینجا کلیک نمایید


خبر 14 بهمن 96: اعلام نتایج آزمون مشاوره حقوقی و وکالت سال 1396

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک کارجویان گرامی، به اطلاع میرسانیم؛ نتایج آزمون مشاوره حقوقی و وکالت سال 1396 اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون وکالت عضو کانال تلگرام ایران استخدام شوید


اطلاعیه های آزمون مشاور حقوقی و وکالت دادگستری:

* شرط سنی 24 سال حذف شد.


خبر 12 شهریور 96:  شروع ثبت نام آزمون مشاور حقوقی و وکالت دادگستری سال 96

مرکز امور مشاوران حقوقی ، وکلاو کارشناسان قوه قضاییه به منظور جذب و تامین وکلای مورد نیاز در نقاط مختلف کشور ، شرایط و ضوابط ثبت نام و شرکت در آزمون متقاضیان وکالت سال ۱۳۹۶ را به شرح زیر اعلام می نمایند و به متقاضیان محترم اکیدا توصیه می گردد قبل از هر گونه اقدام به ثبت نام برای آزمون کلیه مطالب این اطلاعیه را به دقت مطالعه و در صورتیکه واجد همه شرایط می باشند با قبول مفاد این اطلاعیه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

الف) شرایط متقاضیان آزمون وکالت:

1) تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
2) داشتن حداقل 24 سال تمام شمسی و حداکثر 65 سال تمام شمسی در زمان ثبت نام آزمون
3) داشتن حداقل دانشنامه معتبر كارشناسي از دانشكده هاي معتبر داخلي يا خارجي (در حالت اخير، به شرط ارزيابي رسمي) درشاخه هاي رشته حقوق در زمان ثبت نام آزمون (مدارك معادل پذيرفته نمي شود).
4) داشتن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم براي آقايان در زمان ثبت نام آزمون
5) عدم سوء پيشينه مؤثر كيفري و عدم محروميت از حقوق اجتماعي .
6) عدم اعتياد به مواد مخدر و سكرآور به تائيد سازمان پزشكي قانوني و عدم تجاهر به فسق .
7) نداشتن سوء شهرت .
8) داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام و قانون اساسي .
9) عدم محكوميت به انفصال دائم از خدمات قضايي يا خدمات دولتي يا وكالت دادگستري و يا سلب صلاحيت
10) عدم اشتغال (اعم از رسمي ، قراردادي ، پيماني) در وزارتخانه ها ، موسسات ، سازمانها و شركتهاي دولتي ، نهادهاي انقلاب اسلامي، شهرداريها و موسسات مامور به خدمات عمومي و عدم اشتغال به شغل مدير دفتري يا دفترياري درزمان صدور پروانه
11) پذيرش صرفاً از ميان داوطلبان بومي هر حوزه قضايي انجام ميشود.
تبصره : داوطلبان بومي به افرادي اطلاق مي شود كه داراي شرايط ذيل باشند:
أ . افرادي كه مقطع تحصيلي دوره متوسطه را در حوزه قضائي مورد تقاضا گذرانده باشد. (با ارائه گواهي مدرك ديپلم)
ب . افرادي كه در پنج سال اخير در حوزه قضائي مورد تقاضا سكونت داشته باشند. (با ارائه مدارك سكونت)
ت . در اولويت بعدي در صورتي كه ظرفيت حوزه قضايي توسط مشمولين بند الف و   تكميل نشود از افرادي كه در پنج سال اخير در استان حوزه قضايي مورد تقاضا سكونت داشته باشند ،پذيرش انجام خواهد شد. (با ارائه مدارك سكونت)
ب) نحوه ثبت نام:
1) متقاضيان آزمون وكالت مي بايستي از تاريخ 1396/06/12 تا پا يان وقت اداری مورخ 1396/06/25 به وبسايت مراجعه و ضمن مطالعه دقيق شرايط مندرج در آگهي ، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند .
2) هزينه شركت در آزمون 800000 ريال (80 هزارتومان) مي باشد كه لازم است در هنگام ثبت نام با استفاده از كارت هاي بانكي عضو شتاب نسبت به پرداخت هزينه اقدام نمايند.
3) متقاضيان لازم است يک قطعه عكس 3*4 با زمينه روشن را اسكن و با حجم حداكثر 150 كيلوبايات در هنگام ثبت نام بارگذاري نمايند .
ج) زمان آزمون و نحوه اخذ كارت ورود به جلسه:  
تاريخ توزيع كارت و زمان آزمون متعاقباً از طريق سايت ثبت نام اعلام مي گردد.
ه) نحوه انتخاب و آموزش:
1( مواد امتحاني براي داوطلبان وكالت عبارتند از: متون فقه در حد تحريرالوسيله، آئين دادرسي كيفري و مدني، حقوق مدني، امور حسبي، حقوق تجارت، حقوق جزاي عمومي و اختصاصي و حقوق ثبت اسناد و املاك.
2) از پذيرفته شدگان آزمون كتبي كه مدارك و شرايط آنان در ثبت نام حضوري تاييد شود ، مصاحبه شفاهي بعمل خواهد آمد. اين دسته از داوطلبان موظفند در تاريخ هاي اعلام شده در وبسايت مركز در مصاحبه شفاهي شركت نمايند. تاريخ هاي تعيين شده به هيچ وجه تمديد نخواهد شد و از كساني كه در تاريخ مقرر در مصاحبه علمي شركت نمايند، مصاحبه ديگري به عمل نخواهد آمدو قبولي آزمون آنان كان لم يكن خواهد بود.
3) پذيرفته شدگان مصاحبه علمي پس از تاييد صلاحيت هاي عمومي به كارآموزي معرفي مي شوند. اين افراد موظفند كارآموزي را در زمان تعيين شده شروع و به پايان برسانند. درصورت تأخير غيرموجه بيش از يكسال در مجموع  مراحل كارآموزي ، اختبار و تحليف قبولي آنان كان لم يكن خواهد شد. مرجع تشخيص موجه بودن غيبت اين مركز مي باشد.
4) پذيرش متقاضيان در حوزه هاي قضائي مورد نياز بر اساس جداول پيوست خواهد بود .
ی) تذكرات مهم:  
1) وجه پرداختي بابت ثبت نام به هيچ وجه مسترد نخواهد شد.
2( ايثارگران (جانبازان حداقل ده درصد (10%)، آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و رزمندگان با داشتن حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه، فرزندان و همسران شهدا،  فرزندان و همسران جانبازان بيست و پنج درصد (25%) و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان، و فرزندان رزمندگان داراي حداقل دوازده ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه) از اولويت مقارر و امتياازات مربوطه برخوردار خواهند بود.
3) مشمولين بند 2 ضروري است گواهي مربوطه و كارت ايثار را از مراجع ذيصلاح حسب مورد (بنياد جانبازان انقلاب اسلامي استان، ستاد رسيدگي به امور آزادگان، بنياد شهيد انقلاب  اسلامي) تا قبل از برگزاري آزمون اخذ نمايند . همچنين در زمان ثبت نام آزمون در محل مربوطه ايثارگري خود را درج نمايند. در غير اينصورت اين مركز هيچگونه مسئوليتي جهت اعمال سهميه ايشان نخواهد داشت.
4) وفق مصوبه هيئت اجرائي ، افرادي كه فاقد ليسانس رشته حقوق مي باشند اما مدرك كارشناسي ارشد رشته هاي حقوق را دريافت نموده اند و همچنين دانشجويان ترم آخر حقوق نمي توانند در آزمون شركت نمايند و تنها افرادي مجاز به شركت در آزمون هستند كه داراي مدرك كارشناسي شاخه هاي حقوق باشند .همچنين افرادي كه داراي مدرك كارشناسي ناپيوسته حقوق هستند فقط درصورتي مجاز به شركت در آزمون خواهند بود كه داراي مدرك كارداني شاخه هاي حقوق باشند.
5) مركز امور مشاوران حقوقي، وكلاء و كارشناسان هيچگونه تعهدي در تامين امكانات رفاهي نظير خوابگاه و غيره در كليه مراحل آزمون تا صدور پروانه براي داوطلبان نخواهد داشت .
6) تغيير حوزه قضايي داوطلبان پس از پايان مهلت ثبت نام به هيچ وجه مقدور نمي باشد لذا لازم است متقاضيان در انتخاب حوزه قضايي با توجه به شرايط و امكانات خود دقت لازم را معمول نمايند .
7) چنانچه در هر مرحله از آزمون تا صدور پروانه و بعد از آن خلاف اظهارات و مدارك ارسالي از سوي داوطلبان ثابت گردد ازفهرست داوطلبان يا پذيرفته شدگان حذف و در صورت صدور پروانه نيز پروانه آنان باطل خواهد شد .
8) وكلاء متقاضي تغيير حوزه قضائي ، در صورتيكه امتياز لازم براي حوزه قضايي مورد تقاضا را كسب نمايند، فارغ  از سهميه تخصصي آن حوزه پذيرش خواهند شد .
9) متولدين 1331/06/31 تا 1372/06/31 مجاز به ثبت نام در آزمون مي باشند.
10)  متقاضياني كه تاريخ فراغت از تحصيل آنها تا 1396/06/31 باشد مجاز به ثبت نام در آزمون مي باشند.
11)  آقاياني كه تاريخ كارت پايان خدمت و يا كارت معافيت دائم آنان تا 1396/08/25 باشد مجاز به ثبت نام در آزمون مي باشند.
12) كليه اطلاع رساني ها اعم از اعلام زمان دريافت كارت ورود به جلسه و زمان و مكان آزمون، اعلام نتيجه آزمون ، زمان ثبت نام حضوري قبول شدگان آزمون كتبي، زمان مصاحبه شفاهي و ساير مراحل از طريق همين وبسايت و يا وبسايت مركز خواهد بود و متقاضيان موظف به پيگيري از اين طريق مي باشند و در صورت عدم اطلاع از هر يک از مراحل مسئوليت آن متوجه متقاضي است و هيچگونه حقي براي تكرار هيچيک از مراحل فوق براي وي نخواهد بود و اين مركز هيچگونه تعهدي براي تكرار آن مراحل نخواهد داشت.

توجه: کاربران گرامی می توانند متن کامل آگهی و شرایط استخدام را از طریق فایل pdf درج شده در پایین همین صفحه مطالعه نمایند.

جهت مشاهده لیست حوزه ها اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

زمان ثبت نام در آزمون مشاوره حقوقی و وکالت به پایان رسیده است

جهت ورود به صفحه اصلی آگهی آزمون وکالت دادگستری اینجا کلیک نمایید

https://iranestekhdam.ir/?p=619837
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد