• ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

آغاز جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء

آغاز جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا 

بدینوسیله به اطلاع می رساند جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاءسال ۱۳۹۶ آغاز شد. براین اساس سامانه ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی، از روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۱۲ در بخش سامانه جذب اختصاصی قضات سایت معاونت منابع انسانی قرارگرفت  لذا از کلیه داوطلبان واجد شرایط وعلاقمند دعوت به عمل می آید ، در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
مهلت ثبت نام از تاریخ شروع ثبت نام به مدت ۱۰ روز خواهد بود و در روز پنج شنبه مورخ ۹۶/۱۰/۲۱ پایان می پذیرد واین مهلت ، تمدید نخواهد شد . تاکید می گردد ثبت نام ، صرفا به صورت اینترنتی و در مهلت مقرر صورت خواهد پذیرفت. ( تذکر مهم : به داوطلبان اکیدا توصیه می شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت موکول نکنند .)

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

https://iranestekhdam.ir/?p=912011
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد