• ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

تعیین تکلیف سهمیه سرباز معلم ها در آموزش و پرورش

تعیین تکلیف سهمیه سرباز معلم ها در آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آخرین اخبار از جذب سرباز معلم در سال 98

جهت ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید


خبر 10 خرداد 98: تعیین تکلیف سهمیه سرباز معلم ها در آموزش و پرورش

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از تعیین تکلیف سرباز معلم‌های سال ۹۸ خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: در راستای کمک به وزارت آموزش و پرورش در تأمین معلمان کیفی برای مناطق محروم کشور ستاد کل نیروهای مسلح امسال نیز با اختصاص تعدادی از سربازان دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس برای تدریس در مدارس موافقت کرد.
وی با بیان اینکه امسال براساس سهمیه تعیین شده از سوی ستادکل نیروهای مسلح ۳۵۰۰ سهمیه سرباز معلم برای وزارت آموزش و پرورش تعیین شد، گفت: وزارت آموزش و پرورش لیستی شامل اسامی ۳۵۴۹ نفر را به ستادکل نیروهای مسلح ارائه کرد که با بررسی مدارک و وضعیت این اسامی، تمامی این افراد از سوی ستادکل نیروهای مسلح تأیید شدند و اسامی‌شان برای اجرا و فراخوان به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه شد.
کمالی با بیان اینکه این افراد در دو ماه ابتدایی تابستان دوران آموزشی خود را در مراکز آموزش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی خواهند کرد، گفت: با پایان دوران آموزشی این افراد برای تدریس در مدارس در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار خواهند کرد تا به مدارس مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور اعزام شوند.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه بکارگیری این سربازان تنها برای تدریس مجاز است، گفت: فعالیت سربازان در بخش‌های اداری و خدماتی ممنوع است و این موضوع به آموزش و پرورش نیز ابلاغ شده است.
کمالی درباره اینکه آیا سربازان غایب نیز می‌توانند به عنوان سرباز معلم فعالیت کنند، گفت: غیبت مانع از انتخاب سربازان به عنوان سرباز معلم خواهد شد.
وی در مورد طول مدت خدمت این سربازان نیز اظهار کرد: مدت خدمت این سربازان دو سال تمام معادل ۲۴ ماه است و سربازان معلم باید دو سال تحصیلی را تدریس کنند در همین راستا نیز سربازانی که دارای کسر خدمت باشند و به عنوان سرباز معلم انتخاب شوند نمی‌توانند از این کسر خدمت استفاده کنند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1391798
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد