۹ سال پیش

جذب نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام درآموزش و پرورش بومی می شود

وزیر آموزش و پرورش در الیگودرز با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی جذب نیرو در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود گفت : این دانشگاه امسال دانشجو جذب می کند .
آقای فانی افزود : دانشجویانی که جذب این دانشگاه می شوند به استخدام آموزش و پرورش در می آیند و جذب دانشجوی بومی از هر منطقه صرفا برای همان منطقه خواهد بود .

وزیر آموزش و پرورش از اعلام خبرهای خوش در زمینه فوق العاده شغل فرهنگیان دوره ابتدایی در آینده نزدیک خبر داد.

علی اصغر فانی در حاشیه سفر به استان لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه به پیشنهاد فوق العاده شغل فرهنگیان دوره ابتدایی گفت: این موضوع در دست بررسی است و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

آخرین وضعیت فوق العاده شغل فرهنگیان دوره ابتدایی

وی عنوان کرد: کارهای مربوط به فوق العاده شغل فرهنگیان دوره ابتدایی در حال انجام است و به زودی خبرهای خوشی در این زمینه به فرهنگیان داده می شود.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود، وزیر آموزش و پرورش را موظف کرد تا آزمون شرکتی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها را برگزار کند.

عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: در جلسه امروز که وزیر آموزش و پرورش حضور داشت، سوالاتی در مورد آزمون شرکتی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها مطرح شد و نهایتا وزیر آموزش و پرورش موظف شد این آزمون را برگزار کند.

وی تصریح کرد: البته وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد در این زمینه ردیف بودجه‌ای نداریم اما کمیسیون به وی اعلام کرد براساس قانون باید این آزمون را برگزار کند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین عباسپور نماینده بویین‌زهرا سوالاتی را در رابطه با شبانه‌روزی‌ها و مدیریت در انتصابات سیاسی در آموزش و پرورش مطرح کرد که از پاسخ‌های وزیر در مورد دو سوال خود قانع شده و برای سه سوال باقیمانده نیز وزیر آموزش و پرورش، قول رسیدگی داد و در غیر این صورت نماینده سوال کننده سوال خود را به صحن علنی مجلس ارجاع می‌دهد.

عباس مقتدایی خوراسگانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص عدم صدور مجوز از سوی دولت برای برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی گفت:‌ موضوع رسیدگی به مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی که سابقه ی فعالیت در آموزش و پرورش را داشته‌اند سالها در دستور کار وزارت آموزش پرورش و مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
وی در ادامه افزود:‌ مجلس نهم برای آنکه بتواند مشکل را حل کند با تصویب قانون این اجازه و اختیار را به وزارت آموزش و پرورش داد که نسبت به تعیین تکلیف مربیان و نیروها اقدام کند.
دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:در قانونی که در اولین ماه های فعالیت مجلس نهم تصویب شد چنین مقرر شده بود که وزارت آموزش و پرورش در مدت دو سال نسبت به تعیین تکلیف مربیان اقدام کند و با توجه به جنسیت، رشته تحصیلی و مکان و محل فعالیت آنان و برخی شرایط دیگر از جمله نیاز وزارت آموزش و پرورش تکلیف را انجام دهد.
مقتدایی با اشاره به اینکه در طول ماه های گذشته چندین بار به وزارت آموزش و پرورش در این خصوص تذکراتی را ارائه داده ایم تصریح کرد: با تشکیل جلسات متعدد در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تلاش کردیم تا زمینه‌ی انجام این تکلیف برای آموزش و پرورش مهیا گردد اما با عنایت به اینکه هرگونه استخدام نیازمند دریافت مجوز از سوی بخشی مربوطه در معاونت ریاست جمهوری است متأسفانه این روند به نتیجه‌ی مطلوبی نرسیده و در نهایت در هفته‌های گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مجددا به این موضوع با شتاب و جدیت بیشتری ورود پیدا کرده است.
وی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه زمان تعیین شده رو به اتمام است جلسه‌ی ویژه‌ای به همین منظور دور رو گذشته با حضور وزیر آموزش و پرورش، مقامات مسئول در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهور، مرکز پژوهشهای مجلس و برخی از متولیان دیگر تشکیل شد و در آن جلسه وزیر آموزش و پرورش همچنین کارشناسان معاونت مربوط به ریاست جمهوری توضیحاتی را ارائه کردند و نمایندگان عضو کمیسیون نیز مطالب و مستندات خود را در جلسه بیان داشتند.
دبیر کیمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: شرکت کنندگان در جلسه بر این نتیجه رسیدند که کارگروهی متشکل از یک عضو از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، یک نماینده از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و یک عضو از وزارت آموزش و پرورش تشکیل گردد و در مواقع لزوم متولیان دیگر نیز حضور یابند تا بتوان قبل از اتمام زمان دو سال تعیین شده در قانون راهکاری اجرایی و عملیاتی گرفته شود.
مقتدایی در پایان خاطر نشان کرد:‌ امیدواریم این کارگروه که از همین هفته فعالیت خود را آغاز می‌کنند به سرعت به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند تا بدین طریق مربیان و خانواده‌های آنان از سردرگمی به وجود آمده نجات یابند.

رئیس جمهور در استخدام حق التدریسی های آموزش و پرورش مساعدت کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم برای رفع مشکل حق‌التدریسی‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و شرکتی‌های آموزش و پرورش و استخدام آنها مساعدت لازم را انجام دهد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عابد فتاحی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ خرداد ) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن محکومیت قتل‌عام مردم مسلمان عراق توسط تروریست‌های داعش، گفت: از روسای سه قوه می‌خواهم تا به مشکلات گرانی و دریاچه ارومیه رسیدگی کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: از رئیس جمهورمی‌خواهم برای رفع مشکل حق‌التدریسی‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و شرکتی‌های آموزش و پرورش و استخدام آنها مساعدت لازم را انجام دهد.
وی گفت: از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهم تا مشکلات راه روستایی حوزه انتخابیه اینجانب را رفع کند.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه از صندوق بازنشستگی و بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست تا مشکل هزینه درمانی جانبازان و بازنشستگان را رفع کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=16332
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد