• ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان - شهریور ۹۷

آگهی جذب هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان - شهریور ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاهده صفحه جامع جذب هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید


فراخوان جذب هیأت علمی پیمانی دانشگاه فرهنگیان - شهریور 97

 شرایط عمومی:

 تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران. تدین به یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. وفاداری به نظام جمهوری اسلامی. تخلّق به اخلاق علمی و رفتار مناسب با شئونات اسلامی و دانشگاهی. عدم سوء پیشینه و منع قانونی برای استخدام در موسسات دولتی. برخورداری از سلامت جسمی و روحی لازم و نداشتن نقص عضو. التزام به قوانین و مقررات صنفی،اخلاق حرفه ای. برخورداری از حسن شهرت اخلاقی،عقیدتی و سیاسی،عدم اعتیاد به مواد مخدر نداشتن سوابق محکومیت کیفری و انتظامی ،عدم اشتهار به فسق و فجور و اعمال منافی عفت عمومی و رفتار خلاف حیثیت شغلی. عدم سابقه فعالیت موثر علیه نظام جمهوری اسلامی و نداشتن سابقه وابستگی یا گرایش به سازمانها و تشکلهای محارب و معاند با نظام جمهوری اسلامی. دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان ذکور.

شرایط اختصاصی:

1- دارا بودن مدرک دکتری تخصصی از دانشگاههای معتبر داخل یا خارج کشور مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمان فراخوان. 2- عدم استخدام، تعهد خدمت یا بورس در کلیه سازمان ها ی دولتی و غیر دولتی به استثنای همکاران شاغل در آموزش و پرورش. 3- داشتن حداکثر 40 سال سن در زمان فراخوان (حداکثر متولدین 1357/06/01). 4- محل خدمت متقاضیان بر حسب نیاز دانشگاه تعیین شده است، در عین حال از آنجا که دانشگاه یک سازمان یکپارچه( پیکره واحد) می باشد اختیار دارد که محل خدمت متقاضیان را در هر استان دیگر تعیین نماید.

تبصره 1 : طبق دستور دوازدهم دومین جلسه هیأت امناء دانشگاه مورخ 02/04/93 پرسنل رسمی آموزش و پرورش در شرایط برابر با سایر متقاضیان در اولویت جذب قرار دارند.

تبصره 2 : در راستای اجرای دوازدهم دومین جلسه هیأت امناء دانشگاه مورخ 93/04/02 و طبق مصوبه یکصدمین جلسه مورخ 97/06/12 هیأت اجرایی جذب متقاضیانی که دارای سوابق ماموریت به تدریس در دانشگاه و پرسنل رسمی آموزش و پرورش حداکثر دو سال مشمول بررسی کبر سن خواهند شد. (این موضوع عطف به ماسبق نمی شود.)

تبصره 3 : پرونده متقاضیان بر اساس مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه نور رضوی و مطابق نیازهای اعلام شده گروه های آموزشی بررسی خواهد شد، دانشگاه در قبول یا رد درخواست ها مختار بوده و ارسال مدارک هیچ حقی را برای  متقاضی ایجاد نمی کند.

تبصره 4 : جامعه ایثارگران مشمول بند «پ» ماده 90 برنامه ششم توسعه کشور از شرط سنی معاف می باشند و طبق قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه بررسی خواهد شد.

تبصره 5 : متقاضیانی که دوره های آشنایی با آثار شهید مطهری را گذرانده باشند در مصاحبه عمومی دانشگاه از امتیاز برخوردارند. بدیهی است آشنایی با آثار شهید مطهری از دوره های آموزشی اعضای هیأت علمی این دانشگاه می باشد.

توجه : به پرونده متقاضیانی که درخواست آنان مطابق با نیازهای اعلامی دانشگاه در فراخوان نباشد ترتیب اثر داده نخواهد شد. در هر مرحله از بررسی اگرخلاف موارد  اظهار شده توسط متقاضی مشخص شود پرونده از روند بررسی خارج خواهد شد.

 شرایط ویژه :

 1- داشتن سطحی متناسب از آگاهی و معارف دینی. 2-داشتن سوابق دفاع از آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و سوابق ارزشمند عملی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. 3-توانایی درجهت ارتقای دینی و پرورش نسل دانشجو معلمانی مؤمن، متعهد، امیدوار با هویت اسلامی. 4-التزام عملی به گسترش وتقویت ایمان، اعتقاد اسلامی، تهذیب و تزکیه نفس و افزایش باور عمومی نسبت به عقاید اسلامی و اعتلای روح معنویت و مکارم و فضائل اخلاقی. 5-التزام به گسترش و تقویت برنامه های اسلامی شدن مراکز آموزش عالی واعتقاد به بومی سازی علم در ساحتهای متنوع آن. 6-معتقدبه مبانی دینی و ارزشهای اسلامی وانقلابی ،دارای فضائل اخلاقی و ارزش های والای انسانی، کار آمد و توانمند در طراز جمهوری اسلامی ایران. 7-شناخت عمیق از فرهنگ دینی و میهنی و اعتقاد کامل به کارآمدی فرهنگ اسلامی. 8- علاقمند به خدمت رسانی فرهنگی و احساس تعلق به فرهنگ اسلامی-ملی. 9- احساس مسئولیت نسبت به مسائل انسانی و اجتماعی، ارزشها و نگرشها و امیدوار به رشد و تعالی آن. 10- اهتمام در تربیت اخلاقی،دینی و ایجاد فضای دین پرورانه در دانشگاه بعنوان کانون پیشرو جامعه.

.

رشته و گرایش های مورد نیاز

آموزش ابتدایی (دکتری تخصصی علوم تربیتی گرایش‏های: پیش دبستانی و آموزش ابتدایی، برنامه‏ ریزی درسی، مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی، سنجش و اندازه ‏گیری و فلسفه آموزش و پرورش با گرایش تعلیم و تربیت اسلامی )
​آموزش الهیات (دکتری تخصصی الهیات و معارف اسلامی کلیه گرایش ها)
آموزش تاریخ (دکتری تخصصی تاریخ با گرایش‏های ایران باستان، ایران اسلامی و جهان)
آموزش تربیت بدنی (دکتری تخصصی تربیت بدنی با گرایش‏های فیزیولوژی ورزشی، رفتار حرکتی، آسیب شناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی)
آموزش جغرافیا (دکتری تخصصی جغرافیا با اولیت گرایش جغرافیای طبیعی)
آموزش ریاضی (دکتری تخصصی ریاضی با اولویت آموزش ریاضی)
آموزش زبان انگلیسی (دکتری تخصصی آموزش زبان انگلیسی)
آموزش زبان و ادبیات عرب (دکتری تخصصی زبان و ادبیات عرب)
آموزش زبان فارسی (دکتری تخصصی کلیه گرایش های زبان و ادبیات فارسی با اولویت آموزش زبان و ادبیات فارسی)
آموزش زیست شناسی (دکتری تخصصی زیست شناسی گرایش های: علوم گیاهی، فیزیولوژی و سلولی و مولکولی )
آموزش شیمی (دکتری تخصصی شیمی گرایشهای: شیمی آلی، کاربردی، معدنی، تجزیه و شیمی فیزیک)
آموزش علوم اجتماعی (دکتری تخصصی رشته علوم اجتماعی با گرایش بررسی مسائل اجتماعی ایران در اولویت می‏باشد. سایر گرایش‏ها با سوابق علمی مرتبط با آموزش و پرورش)
آموزش فیزیک (دکتری تخصصی فیزیک کلیه گرایش ها)
آموزش و پرورش کودکان استثنایی (دکتری تخصصی روانشناسی با گرایش روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی بالینی)
آموزش هنر (دکتری تخصصی هنر و مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های عکاسی، فیلم سازی، نقاشی، ارتباط تصویری، صنایع دستی در اولویت می باشد)
راهنمایی و مشاوره (دکتری تخصصی مشاوره و روانشناسی تربیتی کلیه گرایش ها)
معارف اسلامی (سطح چهار حوزوی در کلیه رشته های مرتبط با فقه و اصول، دکتری تخصصی رشته های مدرسی معارف اسلامی، فقه تربیتی، تعلیم و تربیت اسلامی)
برای گروه معارف اسلامی داشتن مجوز تدریس از دفتر معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها الزامی می باشد.

*متعاقبا فهرست استان های مورد نیاز نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت مشاهده اگهی در سایت اصلی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

اخبار و آگهی های استخدامی ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1542608
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد