• ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

جذب ۱۰۰۰ نفر در قالب طرح سرباز ماهر در اردبیل

جذب ۱۰۰۰ نفر در قالب طرح سرباز ماهر در اردبیل

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری طرح سرباز ماهر در اردبیل

جهت ورود به صفحه اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید


خبر 22 اردیبهشت 98: جذب 1000 نفر در قالب طرح سرباز ماهر در اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: ۱۰۰۰ نفر در قالب طرح سرباز ماهر در اردبیل توانمند می‌شوند که در این زمینه قراردادی با اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی صبح امروز در مراسم تبادل قرارداد طرح "سرباز ماهر" بین جهاددانشگاهی و اداره کل ورزش استان اردبیل اظهار داشت: در راستای تربیت و توانمندسازی پرسنل و سربازان وظیفه نیروهای مسلّح، قرارداد اجرای طرح "سرباز ماهر بین جهاددانشگاهی اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان تبادل شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل واگذاری این طرح را فتح بابی برای گسترش همکاری‌های فیمابین عنوان کرد و گفت: این نهاد در سال‌های گذشته همکاری‌های آموزشی خوبی با اداره کل ورزش و جوانان داشته است و در حال حاضر نیز تلاش خواهد کرد دوره های این طرح با کیفیت بالایی برگزار شود.

وی با بیان اینکه در قالب طرح "سرباز ماهر"، یک هزار پرسنل و سرباز نیروهای مسلّح استان اردبیل طی 80 ساعت تحت پوشش آموزش‌‌های لازم قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: طول برگزاری این طرح 6 ماه است و در قالب آن دوره‌های آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های عمومی زندگی به صورت کاربردی اجرا خواهد شد.

اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر بیش از 22 هزار نفر از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی در سطح استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند تصریح کرد: هم اکنون پنج مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در استان فعالیت دارد و سمت و سوی آموزش های ارائه شده توسط این مراکز مهارت‌افزایی و توانمندسازی است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن تشکر از حسن اعتماد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در واگذاری طرح سرباز ماهر به جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: این نهاد با تمام تلاش سعی خواهد کرد این اعتماد را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه طرح سرباز ماهر یک طرح ملی و فراگیر است، اظهار کرد: طرح مذکور از سال 1396 به تدریج در 15 استان اجرا شده است و با امضاء این قرارداد، امسال برای اولین بار در استان اردبیل در قالب 80 هزار نفر ساعت نیز عملیاتی خواهد شد.

بهرام آقاخانی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نهادی قابل اعتماد و توانمند در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه آموزش است، ادامه داد: این طرح در ایجاد مهارت و توانمندی افراد تاثیر بسزایی دارد و زمینه اشتغال افراد را در دوره خدمت وظیفه و بعد از آن فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه این نهاد با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های آموزشی خود در برگزاری دوره‌های آموزشی با برنامه‌ریزی مناسب عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: به یقین آموزش‌های مهارت محور این نهاد در توانمند‌سازی نیروی‌های انسانی تاثیرگذار خواهد بود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1366656
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد