• ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

جذب ۳ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی امدادی در آزمون استخدامی

جذب ۳ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی امدادی در آزمون استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی با اشاره به آمار پایگاه‌های اورژانس کشور گفت: در این راستا 2 هزار و 200 پایگاه امدادی فعال است.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات استخدام اورژانس کشور کلیک کنید


امین صابری‌نیا در حاشیه بازدید از مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مهم‌ترین سیاست‌های اورژانس کشور طی سال جاری اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در بخش اورژانس کشور احساس می‌شود و سعی کرده‌ایم با ساماندهی خرید خدمت از بخش خصوصی و اضافه شدن 3 هزار و 800 نفر نیرو در آزمون استخدامی طی سال جاری بخشی از این کمبود را جبران کنیم.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اورژانس کشور در سال جاری تأمین نیروی انسانی و توسعه پایگاه‌های امدادی در برنامه پنجم توسعه است.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با اشاره به وضعیت تجهیزات فوریت‌های پزشکی ادامه داد: تمام آمبولانس‌های جدید خریداری شده در اورژانس کشور به تجهیزات پزشکی روز مجهز شده است و در جایی که این تجهیزات در بخش بیمارستانی جایگزین شود کمبودی در به روز بودن احساس نمی‌شود.
صابری‌نیا بیان کرد: خرید بالگردهای هوایی و موتور آمبولانس از مهم‌ترین فعالیت‌های پیش‌بینی شده در حوزه تجهیزات پزشکی اورژانس کشور طی سال جاری است.
این مسؤول گفت: در حوادث غیرمترقبه مقوله‌های مهم دنبال می‌شود که از موارد آن می‌توان به آمادگی نیروهای امدادی با انجام مانور و برگزاری دوره‌های آموزشی در حد پایه، میانی و پیشرفته اشاره کرد.
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور تصریح کرد: تدوین پروتکل‌های اجرایی در عوارض و رویدادهای متعارف را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم این پروتکل با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تا پایان سال جاری به تمام استان‌های کشور ارسال شود.
وی اضافه کرد: همچنین میزان و تأثیرگذاری حادثه را در حوزه تجهیزات پزشکی تعریف و متناسب با آن سنجش و ارزیابی عملکرد تجهیزات را مشخص کرده‌ایم تا در کاهش هزینه‌ها عملکرد موفقی داشته باشیم.
صابری‌نیا با اشاره به آمار پایگاه‌های اورژانس کشور یادآور شد: در این راستا 2 هزار و 200 پایگاه امدادی فعال بوده که مجموع نیروها در این راستا برابر 14 هزار و 700 کارمند فعال پایگاهی و خارج از ستادی است.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=644702
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k