• ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

جرائم بیمه ای کار فرمایان قم بخشوده شد

جرائم بیمه ای کار فرمایان قم بخشوده شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مسئول تامین اجتماعی قم اعلام کرد: جرائم بیمه ای کارفرمایان قم به صورت 100 درصد بخشوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی موسوی گفت: کارفرمایان واحدهای صنفی صنعتی و کشاورزی با پرداخت بدهی‌های قطعی خود تا پایان سال 91 می‌توانند از 100 درصد جرائم بیمه‌ای متعلقه برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: در اجرای بند 88 ماده واحده قانون بودجه سال 92 کل کشور مصوب 19 خردادماه 1392 مجلس شورای اسلامی واحدهای اجرائی موظفند بمنظور تسریع در اجرای قانون و بهره‌مندی کارفرمایان واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی از بخشودگی 100 درصد جرائم، نسبت به دریافت درخواست کتبی کارفرمایان مبنی بر پرداخت و یا تعیین تکلیف بدهی آنان اقدام و ثبت دفتر شعبه کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در خصوص مهلت اجرای طرح گفت: کارفرمایان مشمول این قانون می‌توانند حداکثر تا 19 دیماه امسال نسبت به پرداخت یا تعیین تکلیف اصل حق بیمه اقدام کنند.

وی ادامه داد: کارفرمایانی می‌توانند از این قانون بهره‌مند شوند که اصل حق بیمه و بیمه بیکاری و 4 درصد سخت و زیان آور را تا پایان وقت اداری 19 دیماه سال جاری نقدا به حساب سازمان واریز کنند و یا اینکه بدهی مذکور را حداکثر تا سررسید اسفند 92 تقسیط و بدون وقفه به حساب سازمان پرداخت نمایند.

موسوی افزود: چنانچه کارفرما به هر دلیل، هر یک از اقساط را تا سر رسید قسط بعدی پرداخت ننماید بدهی تبدیل به حال شده و جرائم نسبت به مانده بدهی از تاریخ تبدیل به حال با رعایت تبصره 2 ماده یک قانون اصلاح قانون (مصوب 8/4/87 مجمع تشخیص مصلحت نظام) دریافت خواهد شد.

وی موارد زیر را از جمله بدهی‌های مشمول ضوابط اجرای قانون بخشودگی جرائم ذکر کرد:

1- بدهی‌های معوق لغایت اسفند 1391 مستند به لیست‌های ارسالی از سوی کارفرما

2- بدهی‌های معوق لغایت اسفند 1391 ناشی از انقضاء مهلت مقرر در ماده 42 و 43 قانون تامین اجتماعی

3- بدهی‌های معوق لغایت اسفند 1391 مستند به آراء هیات بدوی برای مواردی که مبلغ بدهی تا 000/500/1 ریال بوده و قابل اعتراض برای طرح موضوع در هیئت تجدید نظر تشخیص مطالبات نبوده و یا مهلت اعتراض برای هیئت بدوی منقضی شده باشد.

4- بدهی‌های لغایت اسفند 1391 مستند به آراء هیات‌های تجدیدنظر تشخیص مطالبات

5- بدهی‌های تقسیط شده در حال پرداخت و کلیه بدهی مربوطه لغایت اسفند 1391که قبل از 19/10/1392 قطعی می‌شود.

6- سایر موارد: چنانچه کارفرما بدهی‌های قطعی تا پایان اسفتد 1391 را قبل از اجرای قانون، تقسیط و اقساط آن در حال پرداخت باشد می‌تواند با ارائه درخواست کتبی طبق فرم‌های 1 و 2 از بخشودگی جرائم متعلقه وفق مقررات برخوردار گردد.

7- درصورتی که کارفرما از اعتراض خود اعلام انصراف نماید می‌تواند حداکثر تا تاریخ 19/10/1392 با ارائه درخواست کتبی نسبت به پرداخت و یا تقسیط آن اقدام و با رعایت بندهای 1 و 2 وفق مقررات از بخشودگی جرائم مربوطه برخوردار شود.

8- در صورتی که کارفرما کل مبلغ بدهی را قبل از تاریخ انقضاء به حساب سپرده واریز نماید می‌تواند با رعایت بند 1 قسمت ج از بخشودگی جرائم مربوطه برخوردار گردد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم به تشویق کارفرمایان خوش حساب در اجرای این قانون اشاره کرد و کفت: کارفرمایان صنفی، صنتعی و کشاورزی که از تاریخ اول فروردین ماه 92 تا عملیاتی شدن دستور اداری بخشودگی جرائم نسبت به پرداخت کل بدهی‌های قطعی معوقه بابت اصل حق بیمه، بیمه بیکاری و 4% مستمری کارهای سخت و زیان آور لغایت اسفند 1391 به همراه جرائم متعلقه اقدام نموده‌اند با درخواست کارفرما و با رعایت بند 1 قسمت ج قانون، جرائم پرداختی آنان مشمول بخشودگی بوده و به حساب بستانکاری کارگاه منظور خواهد شد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=22713
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد