۷ سال پیش

جزئیات طرح جریمه مشمولان غایب از خدمت اعلام شد
اطلاعات بیشتر

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه جزئیات سومین مرحله طرح معافیت مشمولان غایب از خدمت را اعلام کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه هوشنگ زندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین مرحله طرح معافیت مشمولان غایب آغاز شده و افرادی که تا پایان سال ۹۵ هشت سال غیبت داشته‌اند مشمول این طرح می‌شوند.

وی ادامه داد: مشمولان هشت سال غایب از خدمت به ازای هرسال غیبت ۱۰درصد قیمت پایه جریمه به آن‌ها اضافه خواهد شد و  تسهیلاتی نیز برای مشمولان متاهل در نطر گرفته شده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه به ازای هر فرد متاهل ۵درصد و با ازای هر فرزند نیز ۵درصد تخفیف داده می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند برای انجام مراحل قانونی کار  به مراجع ذی‌ربط مراجعه و مراحل قانونی کار را انحام دهند.

وی بیان داشت: هماهنگی‌های لازم با پلیس+۱۰ در استان انجام شده است و این مراکز آمادگی لازم برای ثبت‌نام متقاضیان مشمول این قانون را دارند.

این مسؤول با بیان اینکه کارگروهی برای بررسی این موضوع تشکیل شده، گفت: برای متخلفان مرحله اول ۴۲ میلیون ریال و برای متخلفان بار دوم و سوم علاوه بر ۴۲ میلیون ریال باید مبلغ ۱۲۶ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شده است.

وی مبلغ جریمه مشمولان زیر دیپلم را ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون تومان، فوق‌دیپلم ۲۰ میلیون تومان،لیسانس ۲۵ میلیون تومان، فوق لیسانس ۳۰ میلیون تومان، دکترای غیرپزشکی ۳۵ میلیون تومان، دکترای پزشکی ۴۰ میلیون تومان و مدرک تخصص به بالا ۵۰ میلیون تومان ذکر کرد.

زندی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند مبالغ جریمه را به‌صورت یک‌جا و نقدی و یا به‌صورت اقساطی پرداخت کنند که پرداخت اقساطی به اینصورت که یک سوم پرداخت نقدی و پرداخت دوسوم مابقی تا پایان سال به بانک معرفی شده و یا یک سوم به‌صورت اقساط پرداخت و دوسوم را از بانک عامل وام دریافت کنند.

این مسئول افزود: شهروندان در خصوص مسائل مربوط به وظیفه عمومی می‌توانند با شماره‌ تلفن ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ و یا شماره ۰۹۶۴۸۰ تماس بگیرند و یا به آدرس اینترنتی www.vazifeh.police.ir مراجعه کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=613941
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد