• ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

جزئیات عدم جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۶ قوه قضائیه

جزئیات عدم جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال ۹۶ قوه قضائیه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

عدم جذب 7200 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 96 قوه قضائیه

جهت ورود به صفحه استخدامی قوه قضائیه اینجا کلیک نمایید


خبر 27 فروردین 98: جزئیات عدم جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 96 قوه قضائیه 

کوتاهی دستگاه‌های اجرایی مانع از جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه شده است
نماینده مردم در مجلس دهم، بابیان‌اینکه برگزاری سالانه آزمون استخدامی قوه قضائیه بر اساس قانون برنامه ششم صورت می‌گیرد، کوتاهی سازمان‌های برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی کشوری در تخصیص بودجه و ردیف و شماره استخدامی را مانع جذب پذیرفته‌شدگان دانست.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد انتقاد برخی نسبت به نبود جذب 7200 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 96 قوه قضائیه، گفت: متاسفانه از نظر تامین بودجه هنوز سازمان‌های برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی کشوری برای گزینش‌شدگان و مستخدمین قضات ردیف و شماره استخدامی و بودجه تخصیص نداده‌اند.

دستگاه قضایی کشور با کمبود کادر قضایی و کارمند مواجه است

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما در قانون برنامه ششم توسعه تاکید کردیم که هر سال قوه قضائیه باید 800 قاضی استخدام کند که این تعداد نسبت به قضاتی که بازنشسته می‌شوند و تعداد پرونده‌های ورودی ناچیز است.

وی تصریح کرد: متاسفانه رئیس سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی کشوری در جهت اجرای این مصوبه مجلس اهتمام ویژه‌ای ندارند، و این در حالی است که دستگاه قضایی کشور با کمبود کادر قضایی و کارمند مواجه است.

مسئولان دولتی در جهت اجرای برنامه ششم با دستگاه قضایی همکاری نمی‌کنند

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: قانون مجوز لازم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز قوه قضائیه را داده است، اما مسئولان دولتی مربوطه همکاری لازم در این رابطه را ندارند که این موضوع مشکلاتی را برای دستگاه قضایی در روند رسیدگی‌ها ایجاد کرده که اطاله دادرسی یکی از آنها است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه چرا برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه در شرایط نبود بودجه لازم برای جذب پذیرفته‌شدگان همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: اقدام قوه قضائیه در جهت برگزاری سالانه آزمون استخدامی کاملا قانونی است، چرا که مفاد قانون برنامه ششم توسعه را اجرا می‌کند و تنها کوتاهی دستگاه‌های اجرایی مانع از جذب پذیرفته‌شدگان این آزمون شده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1332277
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد