• ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

جزییات افزایش ۲۱۶ درصدی حقوق کارمندان طی چندسال اخیر

جزییات افزایش ۲۱۶ درصدی حقوق کارمندان طی چندسال اخیر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

همسان سازی 90 درصدی حقوق بازنشستگان در صورت تامین اعتبار

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک نمایید


خبر 20 مرداد 99: جزییات افزایش 216 درصدی حقوق کارمندان طی چندسال اخیر

رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم افزایش ضریب ریالی به میزان افزایش تورم (۱۴۲ درصد) و افزایش متوسط حقوق و مزایا بیش از ۲۱۶درصد است.

به گزارش روز دوشنبه سازمان اداری و استخدامی، کنفرانس آنلاین هم‌اندیشی رییس و معاونان سازمان اداری و استخدامی کشور با رؤسا و معاونان سازمان‌ مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های کشور برگزار شد.

جمشید انصاری در این مراسم  هدف از برگزاری این وبینار را هم‌اندیشی درخصوص مسائل اولویت‌دار همچون نحوه برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان‌ها، برگزاری هشتمین آزمون استخدامی فراگیر، نحوه اعمال افزایش‌های حقوق کارکنان و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی و سایر مسائل دانست.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در اشاره به تصمیمات دولت برای ترمیم حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان، گفت: با توجه به شرایط تورم و مشکلات تأمین معیشت مردم، همکاران ما در سازمان برنامه و بودجه کشور با اعمال افزایش ۵۰درصدی امتیازات احکام کارگزینی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری از ابتدای اسفند ۹۸ موافقت کردند.

وی ادامه داد: برای دستگاه‌هایی که مشول قانون مذکور نبودند نیز طبق مقررات خودشان مراحل و فرآیند تصویب را طی می‌کنیم و آخرین دستگاهی هم که در این مورد در شورای حقوق و دستمزد تصمیم‌گیری شده است، کارکنان شهرداری‌ها هستندکه ما در جلسه آخر شورای حقوق و دستمزد، افزایش فوق‌العاده جذب آنان را به‌طوری که بتوانیم پرداخت‌های آنان را با پرداخت‌های دیگر کارکنان دولت متناسب‌سازی کنیم، به تصویب رساندیم و جهت تصویب نهایی به هیئت وزیران ارائه خواهد شد. گ انصاری با اشاره به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه کشور، درخصوص تأمین اعتبارات جدید برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان اعلام آمادگی کرده است و امیدواریم بتوانیم برای بازنشستگان در سال جاری یک مرحله دیگر از همسان‌سازی را اجرا کنیم. طبعاً اگر سازمان برنامه و بودجه بتواند نسبت به تأمین اعتبار کامل اقدام کند، همسان‌سازی به میزان ۸۵ تا ۹۰ درصد حقوق شاغلان انجام خواهد شد و در صورت عدم امکان تأمین اعتبار کامل، این کار در دو مرحله شش‌ماهه دوم امسال و ابتدای سال آینده کامل خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه در سال‌های فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم تصمیماتی که برای افزایش حقوق گرفته شده است، در دو بخش بوده است، اظهار داشت: یکی افزایش سنواتی و متناسب با تورم، که در سال ۹۲ ضریب ریالی کارکنان دولت ۱۰۰۶ بوده است و امسال این ضریب به دو هزار و ۴۳۸ افزایش یافته است؛ یعنی ۱۴۲درصد افزایش که با میزان افزایش تورمی که مرکز آمار در این بازه زمانی اعلام کرده است، برابری می‌کند؛ یعنی چیزی حدود ۱۴۲ درصد. یعنی دولت مجموعاً توانسته است متناسب با نرخ تورم، ضریب ریالی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: بخش دیگر افزایش‌ها، در سه مرحله افزایش برای کارکنان اعمال کردیم؛ در سال‌ ۹۳ فوق‌العاده‌ها و امتیازات شغلی را اضافه شده، در ابتدای سال ۹۴ فوق‌العاده ویژه موضوع بند ۱۰ ماده (۶۸) را برقرار کردیم و سال گذشته هم در اسفندماه، درخصوص اعمال افزایش ۵۰درصد اقدام شد.

معاون رئیس‌جمهوری اضافه کرد: مجموعاً، تغییرات حقوق و مزایا به این صورت است؛ حداقل حقوق کارکنان دولت از ۴۹۰ هزار تومان به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، معادل ۲۶۶درصد افزایش پیدا کرده است. درخصوص متوسط حقوق کارکنان دولت از یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به پنج میلیون و ۴۷۰هزار تومان و افزایش ۲۱۶ درصدی رسیده‌ایم. درخصوص بازنشستگان کشوری از متوسط دریافتی ۸۸۹ هزار تومان به سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ۳۲۷درصد افزایش و درخصوص بازنشستگان لشکری از متوسط دریافتی یک میلیون و ۱۲۳ هزار تومان به ۴ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان و ۲۸۱ درصد افزایش رسیده‌ایم. با توجه به شرایط تحریمی کشور، این افزایش در تناسب با میزان تورم و نیازهای معیشتی کارکنان دولت و بازنشستگان قابل قبول است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1960109
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد