۷ سال پیش

جزییات سومين آزمون استخدامي مشترك فراگير دستگاه‌هاي اجرايي كشور
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره سومين آزمون فراگير دستگاه‌هاي اجرايي

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


 اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تاريخ ثبت ‌نام و شركت در سومين آزمون استخدامي مشترك فراگير دستگاه‌هاي اجرايي كشور در سال ۱۳۹۵ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در باره تاريخ ثبت ‌نام و شركت در سومين آزمون استخدامي مشترك فراگير دستگاه‌هاي اجرايي كشور در سال  ۱۳۹۵ منتشر شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
پيرو اطلاعيه مورخ 95/4/15 بدين وسيله به اطلاع متقاضيان ثبت‌‌نام در سومين آزمون استخدامي مشترك فراگير دستگاههاي اجرايي كشور در سال 1395 مي‌رساند ثبت‌نام براي استخدام نيروي انساني در 12 دستگاه اجرايي شامل: سازمان امور مالياتي كشور، سازمان تبليغات اسلامي، سازمان تعزيرات حكومتي، سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليد‌كنندگان، سازمان دامپزشكي‌ كشور، سازمان زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور، سازمان قضايي نيروهاي مسلح، مركز ملي رقابت، موسسه عالي آموزش و پژوهش مديريت و برنامه‌ريزي، وزارت امور اقتصادي و دارائي، وزارت آموزش و پرورش و وزارت دادگستري از روز دوشنبه مورخ 95/4/28 از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org  آغاز و تا روز يكشنبه مورخ 95/5/3 ادامه خواهد يافت. لذا از متقاضيان واجد شرايط براي شركت در آزمون دستگاه‌هاي فوق‌الذكر دعوت بعمل مي‌آيد بمنظور كسب اطلاعات و جزييات مربوط به شرايط و ضوابط آزمون و دستگاههاي پذيرنده و همچنين رشته‌ها و شغل محلهاي استخدام هر يك از دستگاههاي اجرايي به دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامي كه از تاريخ 95/4/28 (همزمان با شروع ثبت‌نام) برروي پايگاه اطلاع رساني اين سازمان قرار گرفته است مراجعه نمايند.

ضمناً نظربه‌اينكه ثبت‌نام‌براي استخدام‌نيروي انساني‌براي 57دانشگاه ازمجموعه دانشگاههاي‌علوم‌پزشكي‌وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي درقالب دفترچه‌اي جداگانه‌انجام خواهد شد، لذامتقاضيان شركت درآزمون استخدامي‌دانشگاههاي علوم‌ پزشكي‌ مي‌توانند از روز پنجشنبه 95/4/31 لغايت روز چهارشنبه 95/5/6 به ‌پايگاه ‌اطلاع‌‌رساني‌ اين سازمان‌‌به‌نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنماي مذكور و كسب اطلاع از شرايط و ضوابط آزمون و همچنين رشته‌ها و شغل‌محل‌هاي استخدام هريك از دانشگاههاي علوم پزشكي نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

در پايان لازم به توضيح است كه هر داوطلب منحصراً مي‌تواند در يك رشته شغل محل از رشته شغل محل‌هاي 12 دستگاه اجرايي يا 68 دانشگاه علوم پزشكي متقاضي ثبت‌نام  شود. تاريخ برگزاري آزمون در روز جمعه مورخ 95/6/19 خواهد بود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=636463
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد