• ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

جزییات طرح همسان‌سازی حقوق کارمندان شهرداری

جزییات طرح همسان‌سازی حقوق کارمندان شهرداری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزییات افزایش حقوق کارمندان شهرداری

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار میزان افزایش حقوق کارکنان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار حقوق، دستمزد و مزایا اینجا کلیک نمایید


خبر 22 آذر 98: جزییات طرح همسان‌سازی حقوق کارمندان شهرداریی 

همسان‌سازی حقوق در شهرداری باعث تحمیل هزینه به شهروندان می‌شود
مشاور پارلمانی شهردار تهران، با بیان اینکه هر گونه افزایش حقوق در جهت همسان‌سازی در شهرداری باعث تحمیل هزینه به شهروندان می‌شود تاکیدکرد که در شرایط اقتصادی کنونی هدف شهرداری این نیست که برای شهروندان تنگنای اقتصادی ایجاد کند.
داریوش قنبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اظهارنظر خزانه‌دار شورای شهر تهران مبنی بر اینکه همسان‌سازی حقوق سازمان و شرکت‌های شهرداری با ستاد و صف به معنای کاهش هزینه‌ها نیست و ممکن است منتهی به افزایش هزینه‌های جاری شود، گفت: شهرداری در شرایط کنونی با مشکلات اقتصادی فراوانی مواجه است و بیش از 68 هزار میلیارد تومان بدهی دارد، ضمن اینکه شهرداری منابع خود را از طریق دریافتی از مردم تامین می‌کند و باید در هزینه‌کردها احتیاط لازم را داشته باشد.

کاهش 3 هزار نفر از نیروهای شهرداری اقدامی در جهت کاهش هزینه‌های جاری

مشاور پارلمانی شهردار تهران ادامه داد: بی‌تردید هر گونه افزایش حقوق به معنای تحمیل بار مالی به شهروندان است که در شرایط اقتصادی کنونی هدف شهرداری این نیست که برای شهروندان تنگنای اقتصادی ایجاد کند، کما اینکه شاهد بودید در تهران توانستیم از زمان فعالیت تیم جدید مدیریتی تعداد 3 هزار نفر از نیروهای شهرداری را کاهش داده و نیروی اضافی هم استخدام نکردیم.

وی تصریح کرد: این اقدام شهرداری به معنای توجه مسئولانه به هزینه‌کرد منابعی است که از مردم دریافت می‌کنیم، چرا که هدف شهرداری این نیست که در شرایط کنونی مبالغی را که از شهروندان دریافت می‌کند بابت حقوق نیروهایش هزینه کند.

شهرداری به دنبال کاهش تعداد نیروهای این سازمان است

قنبری خاطر نشان کرد: شهرداری به دنبال این است که تعداد کارمندانش را به حداقل ممکن کاهش دهد تا از تحمیل مشکلات اقتصادی بر شهر ممانعت به عمل آورد و مسئولانه در رابطه با منابع مالی شهرداری تصمیم بگیرد.

وی تاکید کرد: شهرداری در این مورد یک اقدام کاملا انقلابی انجام داده است تا باعث کاهش هزینه‌های جاری شود و مبلغ بیشتری برای اجرای پروژه‌های عمرانی را در جهت افزایش رضایمندی شهروندان از نحوه ارائه خدمات در حوزه شهری هزینه کند.

شهرداری هر ماه پروژه‌های خاص عمرانی را به بهره‌برداری می‌رساند

مشاور پارلمانی شهردار تهران، تصریح کرد: شهرداری به طور متوسط هر ماه پروژه‌های خاص عمرانی را به بهره‌برداری می‌رساند که تعدادی از آنها ناتمام بوده که تکمیل شدند، همچنین در حال آغاز عملیات اجرای پروژه‌های عمرانی دیگری در مترو هستیم، ضمن اینکه برای توسعه خطوط حمل و نقل عمومی نیز برنامه‌هایی داریم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1662494
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد