۷ سال پیش

حق مسکن کارگران را تصویب کنید
No Image

حق مسکن کارگران را تصویب کنید

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

عضو شورای عالی کار با بیان اینکه امنیت شغلی و معیشت دغدغه اصلی جامعه کارگری است گفت: تصویب حق مسکن کارگران و بازگشت لایحه قانون کار به دولت موضوعی است که برای جامعه کارگری حائز اهمیت است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


علی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با تبریک هفته دولت به دولتمردان گفت: جامعه کارگری مطالبات زیادی دارد که برخی از آنها بلند مدت و برخی کوتاه مدت است.
وی با بیان اینکه امنیت شغلی و تأمین معیشت خواسته اصلی جامعه کارگری است افزود: این دو مشکل عمده و همه جانبه جامعه کارگری است، اما در حال حاضر  برخی از مطالبات جامعه کارگری که به عنوان حقوق مسلم آنهاست نادیده گرفته می شود. جامعه کارگری نباید دچار درگیری با این موضوعات شود. " عدم تصویب حق مسکن کارگران طی 2سال متناوت" موضوعی است که برای کارگران حائز اهمیت است ولی متأسفانه اجرایی نشده است.
خدایی بیان کرد: علی رغم تصویب شورای عالی کار برای افزایش حق مسکن اما هنوز این موضوع به تصویب نرسیده است. تقاضا داریم در هفته دولت این موضوع تعیین تکلیف شود. موضوع بعدی موضوع ارجاع لایحه قانون کار به دولت برای اخذ نظر کارگران است.
نماینده کارگران در شورای عالی کار افزود: دو درخواست بلند مدت و کوتاه مدت داریم. خواسته بلند مدت ما امنیت شغلی و معیشت کارگران است و درخواست کوتاه مدت بحث تصویب حق مسکن کارگران و بازگشت لایحه قانون کار است که بدون اخذ نظر کارگران به مجلس داده شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656319
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد