۹ سال پیش

حمایت از تولید داخلی مساوی با اشتغالزایی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

ایجاد اشتغال با حمایت از تولید داخلی امکان‌پذیر‌ می‌شود

امام جمعه موقت گلپایگان گفت: ایجاد اشتغال با حمایت از تولید داخلی امکان‌پذیر‌ می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الا‌سلام والمسلمین محمد خراسانی ظهر امروز در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در مصلای نماز جمعه اظهار کرد: همکاری برخی از حکام نادان عرب با با دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن مانند آمریکا و اسرائیل مایه تاسف است.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر استکبار جهانی، گروه تروریستی داعش را که بویی از اسلام و مسلمانی نبرده به جان مسلمانان انداخته است، تصریح کرد: روز گذشته هم هواپیماهای عربستان خاک یمن را بمباران کرده‌اند.
خطیب جمعه گلپایگان تاکید کرد: تعصب عربی عربستان کجا رفته است مگر کشورهای عراق، سوریه، یمن عرب نیستند چرا این فجایع را بر سر مردم بی‌دفاع و مسلمان عرب می‌آورند.
خراسانی در بخش دیگری از سخنانش به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در حرم رضوی پرداخت و افزود: بین دولت، مردم و مجلس همدلی و وفاق باید وجود داشته باشد تا کشوربه پیشرفت و شکوفایی بر‌سد.
وی همچنین اظهار کرد: حمایت مردم از تولید داخلی موجب رونق کسب‌وکار، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری می‌شود و باید دولت از تولیدات داخلی حمایت بیشتری کند.
امام جمعه موقت گلپایگان پرهیز از اسراف را یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: ریخت و پاش و اسراف در اسلام نکوهش شده است و این امر هم باید مورد توجه مردم وهم مسئولان و دولت‌مردان قرار گیرد.
خراسانی با بیان اینکه دشمنان سعی دارند اعتراضات بین مردم و اقشار مختلف را پررنگ جلوه دهند، افزود: دشمنان می‌خواهند ثبات و امنیتی که در کشور وجود دارد را با این شایعه‌پراکنی‌ها متزلزل نشان دهند.
وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در همه ابعاد جامعه وجود داشته باشد، تاکید کرد: بالاترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی و بالاترین منکر تضعیف نظام جمهوری اسلامی است.
خطیب موقت گلپایگان ادامه داد: نمایندگان، نخبگان و صاحب نظران می‌توانند از دولت انتقاد کنند به شرطی که این نقد دلسوزانه باشد و دولت هم همانگونه که تا‌کنون بوده است، نقدپذیر باشد و منتقدین را تحقیر نکند.
خراسانی همچنین با اشاره به روز 12فروردین و آری گفتن 98درصد از مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: مردم آزادانه پای صندوق‌های رای رفتند و به نظام اسلامی رای دادند و امیدواریم با تلاش مسئولان آرمان‌های اسلامی تحقق پیدا کند و عدالت اسلامی در همه ابعاد جامعه پیاده شود.
وی در انتها با بیان اینکه کلنگ مصلای گلپایگان 20 سال پیش به زمین زده شده و طی این سال‌ها پیشرفت کندی داشته است، اظهار کرد: تا اینکه امام جمعه شهرستان با تلاش و همتی که داشتند قسمتی از مصلا را ساختند ولی برای تکمیل مصلا نیازمند کمک بیشتر خیران و نیکوکاران هستیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=277279
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد