۹ سال پیش

حمایت دولت از کارگاه‌های تولیدی روستاها

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

اختصاص وام و تسهیلات بانکی به کارگاه های تولیدی روستاها

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری گفت: دولت به کارگاه‌های تولیدی اشتغالزا که به شکل فردی در روستاها راه اندازی شوند تا سه برابر آورده با نرخ 12 درصد وام می‌دهد و درصورتی که این کارگاه‌ها به شکل مشارکتی ایجاد شوند تا پنج برابر آورده و با نرخ چهار درصد وام و تسهیلات تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسنا، رضوی در حاشیه بازدید از بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران و کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی گفت: یکی از راه‌هایی که می‌تواند از خام فروشی جلوگیری کند برگزاری کارگاه‌های آموزشی نظیر کارگاه آموزش و تراش سنگ است که با ارزش افزوده بالایی که دارد می تواند به عنوان یک کار ثروت‌آفرین توسعه یابد.

وی گفت: در حال حاضر ماده خام و مصرفی کارآموزان این کارگاه از روستاها تامین شده و جزو ثروت روستاییان است. لذا امیدواریم که معادن روستایی فعال‌تر شوند و در تمام روستاها کارگاه‌های آموزش اشتغالزا دایر شود.

رضوی در عین حال از حمایت مالی کارآموزان و کارآفرینان کسب و کارهای روستایی خبر داد و گفت: کارگاه‌هایی که به روستاها برده شوند از حمایت مالی ویژه دولت بهره مند می شوند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری گفت: اگر کارگاه تولیدی به شکل فردی در روستاها ایجاد و به ارزش افزوده منجر شود تا سقف صد میلیون تومان وام با بهره 12 درصد از طریق صندوق مهر امام رضا (ع) دریافت می‌کند.

وی گفت: از هر نوع اشتغالی که در روستاها ایجاد شود چه در قالب فردی و در قالب شرکت های سهامی خاص کوچک پنج نفره و 10 نفره با اختصاص وام و تسهیلات بانکی حمایت می‌کنیم.

رضوی خاطرنشان کرد: چنانچه راه اندازی کارگاه‌های تولیدی در روستاها به شکل مشارکتی و فرضا در قالب شرکت تعاونی باشد و به شغل پایدار بینجامد وام با کارمزد چهار درصد به آن‌ها تعلق می گیرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری گفت:‌دولت پنج برابر آورده روستاییانی که به شکل مشارکتی کسب و کار راه اندازی کنند وام می‌دهد.

وی همچنین گفت که در مناطق مرزی اگر میزان آورده روستاییان 15 درصد باشد دولت 85 درصد مابقی را بدون دریافت کوچکترین کارمزد تامین می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=235127
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد