• ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

حمایت مجلس از کارآفرینان مشاغل نوین

حمایت مجلس از کارآفرینان مشاغل نوین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برخی از مشاغل قدیمی جوابگوی نیازهای بازار کار نیستند

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال جوانان اینجا کلیک کنید


خبر 28 فروردین 96: حمایت مجلس از کارآفرینان مشاغل نوین (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

کاتب مطرح کرد: حمایت مجلس از کسب و کارهای نوین و ایجاد مشاغل جدید/ برخی از مشاغل قدیمی جوابگوی نیازهای بازار کار نیستند
رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت مجلس از کسب و کارهای نوین و ایجاد مشاغل جدید گفت:برخی از مشاغل قدیمی و سنتی دیگر جوابگوی نیازهای بازار کار نیستند.

غلامرضا کاتب درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،گفت:بواسطه رشد تکنولوژی و فناوری برخی از مشاغل قدیمی و سنتی دیگر جوابگوی نیازهای بازارکار نیستند و جای خود را به مشاغل نوظهور می دهند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:بازار کار و اشتغال به دلیل تغییر ساختاری جامعه در تمامی سطوح دچار دگردیسی شده و خلاقیت و شناخت نبض بازار  و در نهایت شناخت نیازهای مشتری در اولویت نخست قرار دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد:دگردیسی مذکور و حذف برخی مشاغل و جایگزینی آن با مشاغل جدید در تمامی ادوار و در تمامی جوامع وجود دارد اما به این سرعت نبوده است.

کاتب با تاکید بر لزوم توجه به برنامه ریزی های مدرن و علمی افزود:شرایط فعلی هم یک فرصت و هم یک تهدید برای جامعه  ایران  محسوب می شود.

وی ادامه داد: می توان در این شرایط با استفاده از  فناوری های نو تعریفی جدید از شغل و کسب درآمد ارائه کرد.بواسطه رشد تکنولوژی و فناوری برخی از مشاغل قدیمی و سنتی دیگر جوابگوی نیازهای بازار کار نیستند و جای خود را به مشاغل نوظهور می دهند.

کاتب تصریح کرد:جوانان تحصیلکرده و خلاق کشور باید نبض تحولات را دست بگیرند و سعی کنند با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود بومی و محلی فرصتهای جدیدی را با افق وسیعتری برای خود خلق کنند.

وی افزود:در هر منطقه از ایران ظرفیت های بومی و منحصر به فردی وجود دارد که به صورت بالقوه و بدون استفاده و بهره برداری به حال خود رها شده،در صورتی که اگر جوانان بتوانند با مشارکت یکدیگر کاری را آغاز کنند می توان در زمان کمی فرصتهای شغلی ایجاد شود.

کاتب با ضرورت دانستن فرهنگ سازی و آموزش به نسل آینده از مدارس گفت:جوانان باید جذابیت و اهمیت خوداشتغالی و ایجاد کسب و کار را درک کنند و آینده خود را بر اساس توانمندی های خویش بنا کنند.

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اگر کارشناسان و صاحب نظران در حوزه کسب و کارهای نوین و ایجاد مشاغل جدید دارای ایده و نظر بوده و خواهان همکاری مجلس درخصوص قوانین موضوعه و مرتبط باشد این آمادگی کاملا وجود دارد تا تسهیلات و حمایت های قانونی  در این خصوص انجام شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=761869
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد