• ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
  • 2k نظر «نمایش»

خبر جذب ۲۵۰۰ معلم حق التدریس و پیش ‌دبستانی در سال آینده

خبر جذب ۲۵۰۰ معلم حق التدریس و پیش ‌دبستانی در سال آینده

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱,۰۶۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اختصاص اعتبار 450 میلیارد تومانی برای جذب نیرو در آموزش و پرورش

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار استخدام معلمان حق التدریس اینجا کلیک نمایید


خبر 30 بهمن 97: خبر جذب 2500 معلم حق التدریس و پیش ‌دبستانی در سال آینده

عضو هیئت رئیسه مجلس ‌با بیان اینکه سال آینده بیش از ۲۵ هزار نفر معلم حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی جذب آموزش و پرورش می‌شوند گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این کار در نظر گرفته شد.
اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: دولت برای جذب نیروهای حق‌التدریسی و معلمان پیش‌دبستانی 450 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است بنابراین در سال 98 بیش از 25 هزار نفر از معلمان حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در مورد آخرین روند تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان نیز عنوان کرد: دولت در لایحه پیشنهادی خود 2 هزار میلیارد تومان را برای اجرای این طرح در سال 98 اختصاص داده بود که کمیسیون تلفیق مجلس هزار میلیارد تومان دیگر به آن اضافه کرد.

عباسی با بیان اینکه برای اجرای نوسازی و تجهیز مدارس نیز مبالغی در لایحه بودجه 98 توسط دولت پیش‌بینی شده است ابراز داشت: هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت،‌ 800 میلیارد تومان عوارض گاز و 300 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای توسعه و تجهیز مدارس در سال آینده کنار گذاشته شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بازنشسته شدن حدود 650 هزار نفر از معلمان تا سال 1404 خبر داد و بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش برای جبران نیازهای آموزشی خود باید تعدادی نیروهای مورد نیاز خود را از طریق دانشگاه‌ فرهنگیان،‌ دانشگاه شهید رجایی جذب کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه آمار و تعداد دقیق نیروهای مورد نیاز متعاقباً توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام می‌شود اظهار داشت: مابقی نیروها و معلمان مورد نیاز هم با اعلام فراخوان از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که رشته‌های مرتبط دارند تأمین خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با ابراز امیدواری از تخصیص اعتبارات یاد شده توسط دولت برای اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده خاطرنشان کرد:‌ با اعتباراتی که دولت در بحث جذب معلمان حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی‌ها در نظر گرفته است امیدواریم بخشی از دغدغه‌های فرهنگیان کشور برطرف شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1271602
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 2k