۷ سال پیش

خواستار تعیین دستمزد عادلانه هستیم

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

جمعی از کارگران خرم آباد در آستانه روز جهانی کارگر با صدور اطلاعیه ای نسبت به شرایط شغلی و معیشتی خود اعتراض کردند.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا، جمعی از کارگران خرم آباد در آستانه روز جهانی کار با صدور اطلاعیه ای نسبت به تعدیل های گسترده، تعطیلی واحدهای تولیدی و حداقل دستمزد زیر خط فقر اعتراض کردند.
در متن این اطلاعیه که به امضای جمعی از کارگران کارخانه های یخچال سازی، پارسیلون خرم آباد و کارخانه کاشی سامان بروجرد رسیده است، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر آمده است:  امسال در شرایطی به استقبال این روز می‌رویم که فقر، گرسنگی  و بیکاری کمر ما را زیر بار مشکلات خم نموده و نان را از سفره‌هایمان ربوده و محرومیت را برایمان به ارمغان آورده‌ است.
در ادامه این اطلاعیه می خوانیم:  تعیین حقوق هشتصد هزار تومانی برای سال جاری ستمی مضاعف بر ما تحمیل می‌نماید. و این به‌معنای تحمیل فقر افزون تر بر ما و خانواده هایمان است.
این کارگران اعلام کرده اند:  ما امروز هم صدا و هم گام با سایر کارگران خواستار تعیین دستمزد عادلانه با توجه به تورم موجود در اقتصاد کشور بوده و بر زندگی بهتر اصرار داریم.
در ادامه اطلاعیه کارگران از روند تعطیلی های گسترده در صنایع ابراز نارضایتی کرده اند و گفته اند:   تعدیل نیروی کار و تعطیلی برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی موجب بیکار شدن عده زیادی از کارگران گردیده و بر نگرانی ما افزوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=582973
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد