۷ سال پیش

درخواست استخدام آموزش و پرورش برای سازمان مدیریت صادر شده است
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آموزش و پرورش نیازمند جذب نیروی انسانی است
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش ایران استخدام و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش برگزاری هر گونه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را تکذیب کرد.
محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی در آموزش و پرورش گفت: برای برگزاری چنین آزمونی نیازمند مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم که تا کنون چنین مجوزی صادر نشده و تمامی اخبار مبنی بر برگزاری این آزمون کذب است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیازمند جذب نیروی انسانی است، ادامه داد:درخواست جذب برای سازمان مدیریت صادر شده اما هنوز پاسخ نهایی از طرف این سازمان به آموزش و پرورش ابلاغ نشده است.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه پیگیر جذب نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی هستیم، عنوان کرد: نیاز به نیروی انسانی در آموزش و پرورش در استانها، مناطق مختلف کشور متفاوت است و اکنون به طور قطع نمی‌توان آمار صحیحی ارائه داد.

فاضل افزود: در صورتی که مجوز نهایی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر شود در آموزش و پرورش برنامه ریزی دقیقی انجام  و به طور دقیق سهمیه برای هر استان در رشته و شاخه‌های مختلف تعیین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال 30 هزار نفر در آموزش و پرورش بازنشسته شده اند، بیان کرد: در این شرایط نیاز به ساماندهی نیروی انسانی به شدت احساس می‌شود؛ این ساماندهی از طریق دو دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و همچنین برگزاری آزمون استخدامی امکان پذیر است.

فاضل مهمترین سیاست‌های آموزش و پرورش در دو سال اخیر را ساماندهی نیروی انسانی دانست و گفت: با این روش در تامین نیروی انسانی صرفه جویی و طی این سالها حدود 60 الی 70 هزار فرهنگی از مجموعه خارج شده‌اند در حالی که ورودی، یک سوم این تعداد است؛  همچنین افزایش دانش آموز و پوشش تحصیلی در آموزش و پرورش طی این دو سال مشهود است.

مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در صورت عدم موافقت سازمان برنامه ریزی ، نیروی انسانی از طریق ساعات اضافه برای معلمان رسمی و همچنین بکارگیری نیروهای حق‌التدریس تامین می شود.

جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587075
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد