۷ سال پیش

در پرداخت دستمزد کارگران به روز هستیم

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیر روابط عمومی سنگ آهن مرکزی بافق از پرداخت مرتب دستمزد کارگران این معدن خبر داد. وی در عین حال اعلام کرد عیدی کارگران اسفند ماه پرداخت شده است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


پس از درج خبری در ایلنا در ارتباط با معوقات مزدی کارگران معدن شرکت سنگ آهن بافق، مدیر روابط عمومی این معدن در تماس با خبرنگار ایلنا ضمن بیان اینکه عیدی کارگران این شرکت، اعم از شرکتی، رسمی، قرارداد معین و روزمزد، اسفند ماه سال گذشته پرداخت شده است اظهار داشت: با پرداخت دستمزد اسفند ماه، سنوات کارگران را می‌توان محاسبه کرد که در پرداختهای بعدی، واریز خواهد شد.
«محمدرضا رضایی‌پور» با بیان اینکه هم اینک، در پرداخت دستمزد کارگران، به روز بوده و تعویقی نداریم، اظهار داشت: طی روند معمول درشرکت، دهم تا بیست و پنجم هر ماه، دستمزد ماه قبل واریز می‌شده است که هم اینک، ما برای پرداخت دستمزد فروردین ماه کارکنان نیز دیرکرد نداشته و ۷ روز دیگر تا زمان تعویق دستمزد‌ها، فاصله داریم. مضاف بر اینکه عیدی کارکنان به طور کامل پرداخت شده و سنوات نیز بزودی محاسبه و پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: مشکل اصلی شرکت در زمینه تامین منابع مالی، عدم وصول مطالبات است چرا که بدلیل رکود در بازار فولاد که مشتریان اصلی ما هستند، ما نیز دچار مشکل در تامین منابع مالی هستیم و مطالبات ما، از صنایع فولاد، به مرور در حال وصول شدن است.
مدیر روابط عمومی ادامه داد: بر اساس نظر و دستور مستقیم مدیریت عامل شرکت، منابع مالی به گونه‌ای مدیریت می‌شود که پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، در اولویت اول باشد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=592132
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد